جعفر احمدی فرماندار نکا در شرق مازندران با تاکید بر اینکه مرگ بر آمریکا شعار همیشگی و دائمی ماست افزود: 13 آبان روز بزرگ تجلیل از دستاوردهای انقلاب در دوران مختلف این انقلاب است که در ادامه راه شهدا و اطاعت‌پذیری از رهبری محقق شده است.

jafar-ahmadi-farmandar-neka

 

 

به گزارش شرق پرس جعفر احمدی در اجتماع مردم و دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب شهرستان نکا در مصلای این شهرستان با بزرگداشت ایام سوگواری امام حسین(ع) و یاران باوفایشان، اظهار کرد: انقلاب ما استمرار حرکت کربلای حسینی است و ۱۳ آبان روز بزرگ تجلیل از دستاوردهای انقلاب در دوران مختلف این انقلاب است که در ادامه راه شهدا و اطاعت‌پذیری از رهبری محقق شده است.

 

 وی با بیان اینکه مردم ما امروز با فریادهای بلند «مرگ بر آمریکا» انزجار خود را از سیاست‌های غلط آمریکا بیان کردند، افزود: همه مردم و مسولان باید هوشیار و آگاه باشند چرا که دشمن سعی دارد با جنگ نرم به کشور ما ضربه بزند و حضور همه‌جانبه در این راهپیمایی بیانگر نقش بر آب شدن برنامه‌های دشمنان و استکبار است.

 

فرماندار نکا تاکید کرد شعار مرگ بر آمریکا شعار همیشگی و دائمی ما است و این شعار ما تا مادامی که کینه‌توزی‌ها و دشمنی آمریکا با ما و مردم جهان وجود دارد، ادامه می‌یابد.

 

 

این مسئول ادامه داد: حضور در راهپیمایی روز ۱۳ آبان عهد و پیمانی است که با امام خمینی (ره) و شهدا بسته‌ایم و با اطاعت‌پذیری از رهبری با صلابت بیشتری در ادامه راه حرکت می‌کنیم.

 

 

فرماندار نکا افزود: روز ۱۳ آبان، یادآور حوادث مهمی است که در شکل‎گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن مظهر استکبار یعنی آمریکا از ایران نقش اساسی داشتند که تبعید امام خمینی(ره) از قم به ترکیه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و حضور دانش‌آموزان در اعتراض به دخالت‌های آمریکا از جمله حوادث مهم این روز است.

 

 

احمدی اضافه کرد: در روز ۱۳ آبان ۱۳۴۳ مأموران رژیم شاه، حضرت امام خمینی(ره) را در قم دستگیر و به دستور آمریکا، به ترکیه تبعید کردند و همچنین در روز ۱۳ آبان دانش‌آموزان در تهران در اعتراض به دخالت‌های آمریکا در ایران راه‌پیمایی کردند و توسط رژیم شاه، به خاک و خون کشیده شدند و  در روز ۱۳ آبان ۱۳۵۸ نیز دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، لانه جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کردند و بزرگداشت و زنده نگه‌داشتن این روزها و مناسبت‌ها از جمله مسائلی است که هر ساله باید پررنگ‌تر از گذشته برگزار شود.

 

 

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را انقلاب دوم نامیدند چرا که با برنامه‌ریزی مناسب انجام شده در سال ۵۸ جاسوسان آمریکایی از کشور ما رانده شدند، خاطر نشان کرد: آمریکا مظهر استکبار در جهان است و دانشجویان ما با تسخیر لانه جاسوسی، در واقع مظهر استکبار یعنی آمریکا را از ایران بیرون راندند.

 

 

نماینده عالی دولت در ادامه با تاکید بر ولایت‌مداری محض در انقلاب اسلامی ایران، افزود: ولایت فقیه و رهبری، فصل‌الخطاب همه برنامه‌ها و کارهای ما است و همه ما باید با اطاعت از فرامین رهبری در ادامه راه، انقلاب را به انقلاب مهدی موعود(عج) برسانیم.

 

 

احمدی اظهار کرد: ملت ایران، اکنون الگو و نمونه بارز برای آزادی‌خواهان جهان است و به نوعی با یافتن راه خود از بیراهه، به الگوی تمام عیار برای مظلومان و ستم‌دیدگان جهان تبدیل شده است  و باید بدانیم که دشمن از همین تاثیرگذاری انقلاب اسلامی ایران در کشورهای مختلف جهان و همچنین دستاوردهای عظیم ملت ایران در زمینه‌های مختلف هراسان است و در صدد ناتوان کردن این توانمندی‌ها است.

 

 

وی گفت: امروز به برکت منویات رهبر معظم انقلاب روحیه استکبارستیزی از مرزهای ایران فراتر رفته و ایران اسلامی به عنوان یک الگوی تمام عیار در جهان به شمار می‌رود و امروز حضور پرشور مردم در راهپیمایی ضداستکباری با گذشت سه دهه از این انقلاب و تسخیر لانه جاسوسی، بیانگر اهتمام ویژه مردم به این اصل مهم استکبارستیزی است که در سایه ولایت‌مداری و اطاعت از رهبری حاصل شده است.

 

 

 

 

فارس