مقیمی با بیان اینکه شرق مازندران در مسیر توسعه حرکت می کند افزود: امروز شرق مازندران دارای مدیران توانمند اجرایی است و مازندران دیگر جولانگاه مدیران از پا افتاده دیروز نیست.

شرق مازندران در مدار توسعه قرار گرفت

 

به گزارش شرق پرس به نقل از تسنیم عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه شرق استان از محرومیت خارج شد, گفت: شرق مازندران در مدار توسعه قرار گرفته است.

 

 

احمدعلی مقیمی در جمع مردم شهرستان نکا در حسینیه شهیمرزادی‌های نکا با گرامی‌داشت یاد و خاطره امام و شهدا, اظهار داشت: ماه رجب  وشعبان ماه‌های مبارکی هستند که مقدمه ای برای ضیافت ماه خداوند است.

 

وی افزود: دو کار اساسی پیامبران ایجاد جنبش و اصلاح در حوزه روحی و روانی و ایجاد یک حکومت بر مبنای قسط و عدل بود.

 

مقیمی گفت: در عصر پیامبر جاهلیت مردم همراه  با ناآگاهی بود اما در امروز جاهلیت مدرن همراه با آگاهی است.

 

مقیمی بیان داشت: در زمان پیامبر(ص), پدر فرزند را در گودال  زنده به گور می‌کرد ولی  امروز جنایتکاران منافع طلب و وابسته به قدرت برای کسب قدرت به  برادرکشی می پردازند که هر دوی این حرکت در جوامع بشری حرکتی جاهلانه است.

 

وی افزود: متاسفانه یک عده دنبال خرافه هستند و ایران هراسی را در دنیا مطرح می‌کنند که  باید حواسشان به  این  خرافه‌هایشان باشد.

 

نماینده مردم شهرستان‌های شرق مازندران در مجلس گفت: دشمن  انتظار دارد ما به آنها اعتماد کنیم ، هیچ وقت ما به  چنین کسانی اعتماد نخواهیم کرد.

 

مقیمی بیان داشت:کسانی که  ایران  را به حمله نظامی تهدید می‌کنند و خرافه می‌گویند مرد میدان نیستند و آنها باید بدانند اگر روزی ایران مورد تعرض قرار گیرد متعرضان را رها نخواهد کرد.

 

وی افزود: بحث هسته‌ای، برنامه ششم و انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان ۳ رویداد مهم سال ۹۴ است.

 

به گفته مقیمی، در بحث هسته‌ای مقام معظم رهبری خط قرمزها را مشخص کردند که یکی از خط قرمزها, رفع تحریم است و دیگر آنکه، مذاکرات هسته‌ای فقط در چارچوب هسته‌ای مذاکره شود و غنی‌سازی باید به رسمیت شمرده شود.

 

وی افزود: دشمن از عهدنامه ژنو تاکنون ۸ تعهد خود را نقض کرد به گونه‌ای که هر روز نیز دست به دامن تهدید می‌شود و تحریم‌ها را افزایش می‌دهد آیا می‌شود با آنکه چند قطعنامه علیه ما صادر شد به آنها اعتماد کنیم.

 

به گفته وی, مجلس شورای اسلامی از دستاورد شهدای هسته ای و آرمان مردم صیانت و حراست می‌کند.

 

وی تصریح کرد: امروز شرق مازندران دارای مدیران توانمند اجرایی است و مازندران دیگر جولانگاه مدیران از پا افتاده دیروز نیست.

 

وی با بیان اینکه یکی از تاثیرگذارترین شهرستان‌ها در استان هستیم, گفت: شرق مازندران از محرومیت خارج شد و به سمت توسعه در حال حرکت است.