پس از استعفای میری قلعه سری از شهرداری نکا اعضای شورای شهر، حسین‎جان محسنی را که پیش از این مشاور وی بود را به عنوان سرپرست شهرداری این شهر منصوب کردند

شهردار نکا استعفا کرد عیسی میری شهردار نکا استعفا داد

 

به گزارش شرق پرس( شرق مازندران)  سید عیسی میری شهردار نکا با ارسال نامه ای به شورای شهر, استعفای خود را اعلام کرد.

 

این منبع افزود؛ اعضای شورای شهر نکا نیز در واکنش به این استعفا در نامه‎ای از او خواستند که صبح امروز در صحن شورا حاضر شود و علت استعفای خود را بیان کند اما او در ذیل نامه قید کرد که نمی‌تواند در این جلسه حاضر شود.

 

علی درخشانی‌فر یکی از اعضای شورای شهر نکا با تأیید این مطلب آوای خزر گفت: آقای میری علت استعفای خود را مشکلات شخصی عنوان کرد و صبح امروز نیز با درخواست او موافقت شد.

 

وی افزود: براساس نظر و تصمیم اعضای شورای شهر نکا، حسین‎جان محسنی که پیش از این مشاور سید عیسی میری (شهردار مستعفی نکا) بود؛ به عنوان سرپرست شهرداری این شهر منصوب شد.

 

لازم به یادآوری است که حسین‌جان محسنی عنوان معاونت فنی شهرداری نکا را در کارنامه خود دارد و در ۱۷ شهریور ۹۳ نیز با استعفای سید میرزا اسدی بهزادکلایی شهردار وقت، به عنوان سرپرست شهرداری نکا منصوب شده بود و پس از مدتی، سید عیسی میری جانشین او شد، در حالی که مشکلات مالی و تنش‌های داخلی علت استعفای شهردار قبلی نکا بود اما آقای میری که تا امروز عنوان شهردار نکا را داشت؛ به دلیل مشکلات شخصی از سمت خود کناره‎گیری کرد.