جمع کثیری از مردم شهرستان نکا با برپایی راه پیمایی خواستار مجازت عاملان حرکت شرم‌آور توهین به ساحت پیامبر (ص) شدند.

 

rahpeymaee-neka87

جمع کثیری از مردم شهرستان نکا با برپایی راه پیمایی خواستار مجازت عاملان حرکت شرم‌آور توهین به ساحت پیامبر (ص) شدند.

 

 

 

به گزارش شرق پرس, جمعی از مردم و مسئولان نکا، روز جمعه بعد از اقامه نماز جمعه  با انجام راهپیمایی هتک حرمت به پیامبر اکرم(ص) از سوی نشریه فرانسوی شارلی ابدو را محکوم کردند و خواستار مجازات عاملان این حرکت شرم‌آور شدند.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نکا در حاشیه برگزاری این راهپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا گفت: اقدام تاسف‌بار و گستاخانه نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را محکوم کرده و اعلام می‌داریم مسلمانان همواره با اتحاد و برادری ایستاده‌اند و اجازه نمی‌دهیم ذره‌ای اهانت به ائمه اطهار (ع) و پیامبران عظیم‌الشان ما شود.

 

مصطفی باقری اظهار کرد: با محکوم کردن این حرکت زشت و قبیح نشریه فرانسوی خواستار محکومیت مسئولان این نشریه و سردمداران کفری هستیم که از این مجموعه حمایت می‌کنند.

 

وی افزود: اهانت به پیامبر اسلام(ص) بیانگر درماندگی و شکست غرب است و جهان اسلام، هیچ‌گاه توهین به بهترین معلم انسانیت و بشریت را قبول ندارد و خواستار مجازات عاملان این توطئه و فتنه است.

 

فرماندار نکا نیز در اینباره گفت: این اقدامات در راستای اسلام‌ستیزی اجرا می‌شود و گواه آشکاری بر ترس نظام سلطه از موج بیداری اسلامی و درماندگی آنها در برابر منطق همیشه جاودان اسلام است.

 

رحیم قاسمی طوسی ادامه داد: ما با محکومیت شدید این اقدام گستاخانه، آمریکا و رژیم صهیونیستی را متهمان اصلی جنایت معرفی و تاکید داریم موضع‌گیری جدی و اعلام برائت و انزجار از این اقدام موهن و مجازات طراحان و عاملان آن، حداقل انتظاری است که جهان اسلام و جامعه بین‌الملل از سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی مدعی حقوق ملل و ادیان و نیز سیاستمداران آمریکا و غرب دارد.

 

وی گفت: نباید هیچ مسلمانی در برابر این هتاکی سکوت کند بلکه باید با اعلام انزجار از این هتاکی خواهان مجازات عاملان این جنایت باشیم.

 

محمد میرزایی یکی از شهروندان نکایی نیز بیان کرد: اهانت به پیامبر اسلام (ص) در واقع درماندگی دشمنان در برابر اسلام است و با توجه به رشد موج اسلام‌خواهی در دنیا، دشمن و استکبار غرب و شرق بداند، مسلمانان هیچ‌گاه با این گونه اقدامات دشمنان از حرکت باز نمی‌ایستند و همواره بر اسلام‌خواهی و صدور آن ثابت قدم هستند.

 

وی افزود: من به عنوان یک جوان مسلمان این هتاکی به حضرت محمد (ص) را محکوم می‌کنم و امیدواریم که دشمنان اسلام به سزای اعمال ننگین‌شان برسند.

 

سکینه فلاح یکی از بانوان بسیجی نکا گفت: توهین به مقدسات، توطئه غرب علیه مسلمانان است و توطئه رژیم صهیونیستی در توهین به پیامبر اکرم (ص) به صورت واضح مشاهده می‌شود که نباید در برابر این توهین ساکت بنشینیم.

 

وی با بیان اینکه امروز تمام جهان اسلام از اهانت غربی‌ها به پیامبر اسلام (ص) نفرت دارند، تصریح کرد: دشمنان اسلام به دلیل درماندگی کینه خود را با اهانت به پیامبر (ص) بروز می‌دهند که باید بدانند این توهین دشمنان، ما را در صدور اسلام قوی‌تر کرده و حب و دوستی به اهل بیت (ع) را افزایش می‌دهد.

 

نمازگزاران نکایی پس از اقامه نماز جمعه این هفته و در زیر باران رحمت الهی، در تجمع اعتراض‌آمیز با سردادن ندای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، لبیک یا رسول الله، امّت اسلام سرآمد بود، خاتم انبیاء محمّد (ص) بود و سکوت در برابر اهانت، خیانت است خیانت اهانت به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص) را از سوی نشریه شارلی ابدو محکوم کردند.

فارس