استاندار مازندران در پی انتقادات اخیر به نحوه مدیریتش در استان با بیان اینکه استانداری مازندران جزو موفق‌ترین استانداری‌ها در سفرهای رئیس جمهور بوده است، افزود: عده‌ای ورشکسته سیاسی به شایعات دامن می‌زنند و فضای استان را متشنج می‌کنند تا بتوانند به منافع خود دست یابند.

انتقاد استاندار واکنش شدید استاندار مازندران ربیع فلاح

 

 

به گزارش شرق پرس ربیع فلاح‌جلودار ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی مازندران با انتقاد از برخی دخالت‌های نابه‌جا در مسائل این استان، اظهار کرد: انتخابات مهمی را در پیش داریم که باید مردم را به مشارکت حداکثری تشویق کنیم، لذا اجازه دخالت به هیچ احدی را در امورات مربوط به مازندران نمی‌دهیم.

 

 

وی با بیان اینکه استانداری مازندران جزو موفق‌ترین استانداری‌ها در سفرهای رئیس جمهور بوده است، افزود: عده‌ای ورشکسته سیاسی به شایعات دامن می‌زنند و فضای استان را متشنج می‌کنند تا بتوانند به منافع خود دست یابند.

 

 

نماینده عالی دولت در مازندران بیان کرد: مشکلات زیادی در مازندران داریم که باید تلاش کنیم تا این استان را از عقب‌ماندگی نجات دهیم.

 

 

فلاح‌جلودار با اشاره به اینکه ۳ هزار پروژه عمرانی در مازندران باید به بخش خصوصی واگذار شود، افزود: برای به سرانجام رساندن این پروژه‌ها نیاز به همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط و پیگیری و همکاری‌ها بین بخشی همچنین جلب مشارکت‌های خیران و سرمایه‌گذاران داریم.

 

 

استاندار مازندران با بیان اینکه کار کردن با بخش خصوصی آسان نیست و کمیته نظارتی باید تشکیل شود، گفت: مدیران ما باید قدرت و جسارت خود را نشان داده و در بحث نظارت نیز با تمام توان و دقت کار کنند.

 

 

به گزارش فارس, وی در پایان با اشاره به هفته پدافند غیرعامل اظهار کرد: مازندران در این بخش نیازمند اعتبارات و کمک خاص است تا بتواند زیرساخت‌های خود را تکمیل کند.