سید خالق سجادی در نخستین نشست خبری خود گفت: من فرماندار دولت جمهوری اسلامی هستم نه فرماندار جریان خاصی, سعی می کنیم با برنامه ریزی های انجام شده از همه طیف ها برای برگزاری انتخابات کمک بگیریم.

sajadi-behshahr

 

به گزارش خبرنگار شرق پرس اولین نشست خبری سید خالق سجادی سرپرست جدید فرمانداری بهشهر در حالی برگزار شد که حضور پر تعداد خبرنگاران شرق مازندران در اتاق فرماندار جدید از علاقمندی آنان برای شنیدن حرفها و آشنایی بیشتر با خالق سجادی حکایت می کرد.

 

 

سید خالق سجادی در نخستین نشست خبری خود بیشتر به معرفی خود و برنامه های خود پرداخت:

 

وی با معرفی کامل خود در نشست خبری گفت: من متولد سال ۴۷ هزارجریب هستم و از اول دبستان به بهشهر آمدم پدرم چوبدار بود دوران تحصیلم را در بهشهر گذراندم کلاس پنجم بودم که انقلاب شد. در مدرسه شاه عباس که بعد از به شهادت رسیدن شهید جنابزاده به نام آن شهید تغییر پیدا کرد درس خواندم بیش از ۱۵ سال سابقه خدمت در وزارت کشور دارم. ۷بار به عنوان بسیجی به جبهه رفتم در عملیات کربلای هشت مجروح شدم و جانباز ۴۰ درصد هستم . در عملیات های بیت المقدس ۷، شلمچه، مجنون و کربلای۴ هم شرکت داشته ام. بعد از تمام شدن جنگ پیگیر درس و مشق شدم و در سال ۷۰ در دانشگاه تهران در رشته مهندسی کشاورزی قبول شدم و بعد از اتمام تحصیلات در سال ۷۴ در سازمان بازرسی و نظارت بر قیمت گرگان مشغول شدم و در سال ۷۵ به مدت یکسال رئیس اداره بازرسی نکا بودم از سال ۷۶ به بهشهر آمدم و تا سال ۷۹ رئیس اداره بازرسی بهشهر بودم که در همان سال در آزمون استخدامی استانداری گلستان شرکت کردم و کارشناس اشتغال و سرمایه گذاری استانداری گلستان شدم تا سال ۸۳ که رئیس گروه شدم و در سال ۸۶ معاون مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری گلستان بودم و به عنوان نماینده تام الاختیار استانداری در امور بانکها نیز فعالیت می کردم .

 

وی در ادامه گفت: از زمانی که دولت آقای روحانی روی کار آمد نام من در لیست پیشنهادی برای فرمانداری بهشهر بود که بعد از چند سال این مسئولیت را قبول کردم و منتج به این شد که در خدمت مردم بهشهر باشم.

 

 

بحث مچ گیری و آبرو بردن نباشد

فرماندار جدید بهشهر با اشاره به رعایت اخلاق در حرفه خبرنگاری گفت: خبرنگارها چشم و گوش مردم هستند برای نظارت به امورات و کارهای مسئولان که کار خود را درست انجام دهند نباید بحث مچ گیری و آبرو بردن باشد مطمئن باشید اگر در این مسیر حرکت کنید هم به ضرر خود خبرنگار است هم اینکه آبروی مومنی برده می شود و نفعی هم به مردم نمی رسد .باید معیارتان برای خبرنگاری منفعت مردم و نظام باشد.از مطبوعات انتظار دارم به عنوان ناظر با مردم برخورد کنند و هر پیشنهادی که برای توسعه شهر دارند را مطرح کنند. در اتاق من به روی همه باز است و گوش من هم برای شنیدن پیشنهادهای همه آماده است.

 

 

هر کس قانون را دور بزند در جهت اهداف نظام و مردم گام برنداشته است

سجادی در تشریح وظایف خود گفت: همه ما موظف هستیم وظیفه عملی ،شرعی و عرفی مان را که آسایش و آرامش مردم است  انجام دهیم و این جز با اجرای قانون نیست و اگر کسی بخواهد به هر طریقی قانون را دور بزند و زیر پا بگذارد مطمئنا در جهت اهداف و آرمانهای نظام و مردم گام بر نداشته است.وظیفه همه ما خدمت به خلق ا… و دین خداست هر کاری برای مردم انجام دهیم باز هم کم است چون مردم ما بسیار خوب اند.

 

 

برای انتخابات پرشور آماده می شویم

سرپرست فرمانداری این شهرستان شرقی مازندران گفت: با استفاده از تدبیر و با محیطی آرام شرایط را برای برگزاری انتخاباتی پرشور فراهم می کنیم .هر کس یک فکر سیاسی دارد و من هم یک فکر سیاسی دارم اما مهم این است که عدالت را رعایت کنیم و وظیفه شرعی و قانونی خودمان را انجام دهیم.

وی تاکید کرد؛ من فرماندار دولت جمهوری اسلامی هستم نه فرماندار جریان خاصی, سعی می کنیم با برنامه ریزی های انجام شده از همه طیف ها برای برگزاری انتخابات کمک بگیریم تا بتوانیم انتخاباتی پرشور و سالم را برگزار کنیم.

 

 

باید امنیت را برای سرمایه گذار فراهم کنیم

سیدخالق سجادی با اشاره لزوم به سرانجام رساندن پروژه های نیمه کاره شهرستان گفت: سرمایه گذار انسان باهوشی است و باید برای جلب سرمایه گذار امنیت را برای حضور آنان فراهم کنیم. از زمانی که به فرمانداری آمدم نشست هایی را با ادارات و دستگاهها برگزار کردم و از آنان خواستم تا برنامه های خود را ارائه دهند تا برای پیگیری برنامه ها اقدامات لازم را   انجام دهیم. در بحث پروژه هایی همچون تله کابین و پالایشگاه در جریان امور قرار گرفتم و پیگیری های لازم را انجام خواهم داد.ما در شهرستان انبوهی از طرحهای نیمه کاره داریم. پروژه نیمه تمام بیمارستان امام در شرق بهشهر، دوبانده کردن جاده بهشهر – زاغمرز، بهره برداری از سد گلورد، و احداث پل منتهی به آن از جمله پروژه های نیمه تمام شهرستانی است که در اولویت اول کاری من قرار دارد .

 

وی در ادامه افزود؛ حرف زدن خیلی راحت است اما عمل و پیگیری کارها پشتکار می خواهد. همانطور که می دانید وضع مالی دولت هم خیلی به راه نیست اما ما تمام تلاشمان را می کنیم تا ان شاا… با استفاده از تمام پتانسیل ها و ظرفیت ها   و با همکاری همه مسئولان شهرستانی این بار را به سرانجام برسانیم .من هم تمام تلاش خود را انجام می دهم و آنچه در توانم هست را برای خدمت به مردم شهرم انجام خواهم داد و به مردم دروغ نمی گویم و خیانت نمی کنم.

 

سجادی حرفهایش را در اولین نشست خبری خود با خبرنگاران بهشهر مطرح کرد و اغلب آنان هم بدون پرسیدن سوالی تنها به برنامه ها و حرفهایش گوش دادند تا اولین نشست خبری برای آشنایی با فرماندار جدید به پایان برسد.

سکینه نوری