محمدی کیادهی عضوشورای شهر ساری پس از نطقی بی پرده در مورد استعفای خود از شورای شهر ساری گفت: بنا به خواست شهروندان و به حول و قوه الهی استفاء خود را پس می گیرم و به خدمت در شورا شهر ادامه می دهم.

mohammadi-kiadehi54

 

به گزارش شرق پرس محمد حسن محمدی کیادهی که اخیرا با استعفای عضوی دیگری به عضویت در شورای شهر ساری درآمده بود, پس از انتخابات هیات رئیسه شورای شهر ساری استعفا کرد اما وی اکنون پس از ایراد نطقی جنجالی استعفایش را پس گرفته است.

 

 

 در قسمتی از اظهارات این عضو شورای شهر ساری که در سایت شخصی وی درج شده است, آمده است: مدتی است چیزی مرا آزار می دهد و سخت فکر مرا مشغول کرده است و ان اینکه طرح من از درون در حال ضربه خوردن است. طرح رشد سریع ساری با حمایت از شهردار ساری نباید اتوسط اطرافیان با اقدامات نسنجیده نگوییم غیر شرعی و بگوییم غیر عرفی و خلاف شان از بین برود.

 


وی افزود؛ گرچه مخالف ثروتمند شدن اطرافیان نیستم ولی ثروت اندوزی سریع افراد با رشد سریع شهر مصرحه در طرح تفاوت چندان دارد ودر نهایت موجب دلسردی همکاران صف اول طرح یعنی شهروندان و صف دوم یعنی پرسنل شهرداری و صف سوم اعضای شورا می شود.
گر چه معتقدم خداوند حامی خدمتگذاران و شاد کنندگان دل مردم می باشد ولی شکر نعمت نعمت افزون کند.کفر نعمت از کفت بیرون کند.

 

نماینده مردم ساری در شورای شهر گفت: وقتی افرادی که به خاطر پست و نمایندگی در کمسیون و سازمان های شهرداری بدون هیچ سنخیت  و یا حتی سیاسی و جنایی در کنار هم قرار میگیرند و وقتی طرفداران ساختگی شهردار و مخالفان ساختگی شهردار در کنار هم قرار میگیرند و وقتی که دوستان چندین ساله را از همدیگر جدا میکنند و وقتی که منتقدین و مخالفین در یگ چرخش باهم دوست می شوند ایا نباید مشکوک شد و اعتراض کرد مگه میشه  مگه داریم؟ من مدارک و اسنادی در اختیار دارم که ثابت میکنم مخالفین شهردار امروز در لباس موافق به دشت کردن منافع خود میباشد اگر لازم شد انرا منتشر میکنم.

 

محمدی کیادهی در نطقش گفت: من امروز مشاهده می کنم که بعضی از نمایندگان شما در شورای شهر در حال ساخت و ساز و بساز و بفروش هستند گر چه قانون آنرا منع کرده است ولی بیشتر وقت این اعضاءصرف کارشان می شود تا نمایندگی در شورا.

عضو جدیدالورود شورای شهر ساری افزود: در چنین شرایط بود که من استعفاء دادم تا استیفا حقوق شما را در شهرداری و در کنار شهردار پیگیر باشم. ولی باز هم ظاهرا اشتباه می کردم و شما شهروندان عزیز و موکلین گرامی با تذکرات بجاء و لازم مرا از این کار نهی کرده اید و علماء و نخبگان و دلسوزان و خانواده های ایثارگران و همرزمان دوران انقلاب و جنگ مرا تشویق به حضور و مقابله با این جریان کرده اند.

 

محمدی کیادهی در پایان گفت: من چون نماینده شما هستم در خواست های مکرر شمارا با اهل فن و فهم در میان گذاشتم و مشورت کرده ام که اکثرا نظر شما را تا یید کرده اند و من نیز بسان سرباز مطیع فرماندهان خود که همان شهروندان باشند هستم و به شما این اطمینان را می دهم که همچون گذشته به رعایت قانون  و قسمی که یاد کرده ام پایبندم و پشتیبانی شما قوت و قدرت مرا افزون تر خواهد کرد و در راهی که چندین سال هستم را محکمتر ادامه می دهم و تلاش می کنم در سایه منویات رهبر معظم انقلاب که سال جاری را سال همدلی و همزبانی اعلام کرده اند در خدمت این اهداف باشم و با رهنمود های خود شورای اسلامی شهر ساری را به جایگاه واقعی خود هدایت و حمایت کنم لذا بنا به خواست شهروندان و به حول و قوه الهی استفاء خود را پس می گیرم و به خدمت در شورا شهر ادامه می دهم.