علی مقدسی در نشست با مدیران تعاون استان مازندران گفت: مردم از درگیری های سیاسی و چالش ها خسته شده اند و تلاش ما در راستای امیدبخشی و آرامش بخشی است

 

moghadasi58

مدیرکل صدا و سیمای مازندران گفت: مردم از درگیری های سیاسی و چالش ها خسته شده اند و تلاش ما در شبکه طبرستان در راستای امیدبخشی و آرامش بخشی است.

 

 

به گزارش شرق پرس، علی مقدسی در نشست با مدیران تعاون مازندران افزود: در خدمت جامعه بزرگ تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جهت توسعه استان هستیم و هدف ما آن است که آنچه را که ما می گوییم مردم درک نمایند و به قول معروف حرف حساب بزنیم و عدالت در رسانه را به درستی اجرا نماییم.

 

 

مدیر کل صدا و سیمای مازندران تاکید کرد: مردم از درگیری های سیاسی و چالش ها خسته شده اند و تلاش ما در راستای امیدبخشی و آرامش بخشی است و از میزگردهایی که در جهت انتقاد سازنده و کلام امید بخش باشد استقبال کرده و تلاش می کنیم تا زحمات زیادی که در استان برای حل مشکلات مختلف کشیده می شود را به درستی منعکس کنیم.

 

 

علی بابایی مدیرکل تعاون مازندران نیز گفت: مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران به همراه شرکای اجتماعی خود همواره بیشترین خدمات را به مردم شریف استان ارائه کرده است.

 

 

وی افزود: صدا و سیمای مازندران همواره همگام با این مجموعه خدمات شایانی را ارائه کرده است که بسی جای تقدیر دارد.

 

 

در ادامه جلسه سید حمزه درواری رئیس کانون کارفرمایان استان مازندران نیز خواستار تعامل سازنده صدا و سیما با کارفرمایان استان شد و توجه نشان دادن به جایگاه بخش خصوصی در رسانه را ضروری بیان کرد.

 

 

نصراله دریابیگی دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران نیز در ادامه به اهمیت صدا و سیما به عنوان حلقه اتصال و انعکاس اخبار در زمینه های مختلف علی الخصوص فرهنگ سازی نیروی کار و حمایت همه جانبه از کار، تولید و عدالت اجتماعی اشاره کرد./مهر