حجت الاسلام حسینعلی فعّالی گفت: متأسفانه امروزه برخی خواسته یا ناخواسته با حرفها و موضع گیری های نسنجیده آب به آسیاب دشمن می ریزند و این ضرورت اقتضاء کرد تا رهبر هوشمند و بیدار انقلاب اسلامی ، مطالبه جدی و اساسی خود را از مردم و مسئولین، همدلی و همزبانی بدانند.

مطالبه جدی و اساسی مقام معظم رهبری از مردم و مسئولین، همدلی و همزبانی است

 

به گزارش شرق پرس، حجت الاسلام حسینعلی فعّالی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه روز پنجشنبه  ضمن تبریک حلول سال ۱۳۹۴ گفت:  حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ایی (حفظه الله ) رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، امسال هم مانند سالهای گذشته، نامی را برای سال انتخاب کردند که این نامگذاری می تواند در جهت گیری دولت و ملت نقشی ارزنده و راهگشا داشته باشد.

 

 

وی افزود: مقام معظم رهبری با اشرافی که به مسائل داخلی و خارجی دارند با انتخاب نامی برای سال ، نقشه راه را برای مردم و کارگزاران ترسیم کردند.

 

این مسئول فرهنگی ادامه داد: در نظام جمهوری اسلامی، مسئولین برخاسته از بطن جامعه هستند و در نظام مردم سالاری دینی با انتخاب مردم روی کار می آیند و عهده دار مسئولیت امور می شوند و از این مقبولیت، مشروعیت می یابند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه تصریح کرد: برای پیشبرد امور و سرعت بخشیدن به خدمات و ارائه کار بهتر، نیازمند کمک و حمایت اقشار مختلف از دولتمردان است و این امر تحقق نمی یابند مگر در پرتو همدلی و همزبانی مردم و مسئولین.

 

فعّالی ، درک صحیح مشکلات مردم را مهمترین وظیفه مسئولین خواند و افزود:  مسئولین وظیفه دارند تا مشکلات مردم را به خوبی رصد و شناسایی کنند و در راستای رفع آن اقدامات متناسب و جدی انجام دهند و شبانه روز در خدمت ، امنیت، رفاه و آسایش مردم بر اساس آموزه های دین مبین اسلام برآیند.

 

حجت الاسلام فعّالی اظهار داشت: مسئولین همچنین باید مصالح کشور را بر مصالح فردی و گروهی ترجیح دهند و از سویی دیگر مردم نیز به مسئولین اعتماد کنند و حمایت خود را از دولتمردان دریغ نورزند. چرا که چندصدایی و اظهارنظرهای غیرمسئولانه به کشور آسیب می زند و روند کارها را با مشکل مواجه می کند.

 

مسئول ستاد ساماندهی شئون فرهنگی مذهبی شهرستان گلوگاه  بیان داشت: کشور ما بعنوان یک کشور پیشرو و برهم زننده معادلات جهانی در معرض تهاجم همه جانبه دشمن است و چندصدایی غیرمسئولانه و خدایی ناخواسته منفعت طلبانه با درنظر گرفتن مصالح و منافع فردی و گروهی دشمن را بیش از پیش ترغیب به دشمن و مشکل تراشی می کند.

 

وی گفت: متأسفانه امروزه برخی خواسته یا ناخواسته با حرفها و موضع گیری های  نسنجیده آب به آسیاب دشمن می ریزند و این ضرورت اقتضاء کرد تا رهبر هوشمند و بیدار انقلاب اسلامی ، مطالبه جدی و اساسی خود را از مردم و مسئولین، همدلی و همزبانی بدانند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه افزود: اگرچه کشور ما یک کشور آزاد است و همه می توانند در مسائل مختلف کشور اظهارنظر و انتقادات خویش را به روشنی بیان کنند اما انتقادات و اظهارنظرها باید مبتنی بر منطق و با درنظر گرفتن مصالح نظام باشد نه برای شکستن طرف مقابل. و این تأکید رهبر فرزانه انقلاب است.

 

حجت الاسلام حسینعلی فعّالی در پایان ابرازداشت: برای خدمت به این مردم عزیز و شریف همیشه در صحنه که در پایمردی ، بصیرت ،شجاعت ، استقامت و دینداری، افتخار جهانیان هستند عاشقانه خدمت و به این خدمتگزاری افتخار کرد ، چرا که بعد از فرائض دینی، عملی مقدس تر و ارزنده تر از خدمت به مردمی مهربان و صبور نیست و فرمایشات مقام معظم رهبری فصل الخطاب بوده و هرگونه توجیه و تفسیر به رأی برای اغراض شخصی و گروهی غیرقابل قبول است.