نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود: در سال 64 مازندران به عنوان قطب کشاورزی معرفی شد اما در خانه سبز روی خاکستر نشستم.

 

مقیمی: در خانه سبز روی خاکستر نشستیم

دبیر مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه یکپارچگی محیط ‌زیست فراموش نشود، گفت: چرا بخشی از میانکاله باید جدا شده و به استان دیگری داده شود.

به گزارش شرق پرس، احمد مقیمی صبح پنجشنبه در جلسه شورای اداری با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط زیست در سالن شماره یک استانداری مازندران اظهار داشت: در مقابل محیط‌زیست، وظیفه دینی و عقلی داریم.

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود: در سال ۶۴ مازندران به عنوان قطب کشاورزی معرفی شد اما در خانه سبز روی خاکستر نشستم.

 

وی با بیان اینکه در دولت دهم این موضوع رفع شد اما قوانین هیچ تغییری نکرد، ادامه داد: نرخ بیکاری در مازندران حدود ۱۷ درصد است و به معنای سقوط آزاد در این استان است.

 

دبیر مجمع نمایندگان مازندران تصریح کرد: محیط ‌زیست، علت آتش‌سوزی در میانکاله است چون اعتقاد داریم زمانی آتش‌سوزی انجام گرفت که مردم در آنجا نبودند و اداره میانکاله در دست محیط‌زیست بود.

 

مقیمی گفت: چه مشکلی وجود دارد که مردم بخواهند از این موهبت الهی بازدید کنند و بهره ببرند.

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هیچ کار و برنامه‌ای بدون حضور مردم امکان‌پذیر نیست.

 

مقیمی خطاب به معاون رئیس‌جمهور گفت: استانداردهای زیست‌محیطی در حوزه استان‌های شمالی را اعلام کنید.

 

وی با بیان اینکه ما کشور ویژه هستیم، افزود: با کشور ویژه، ویژه برخورد می‌کنند.

 

به گزارش فارس, مقیمی با اشاره به اینکه یکپارچگی محیط‌زیست فراموش نشود، تصریح کرد: چرا بخشی از میانکاله باید جدا شده و به استان دیگری داده شود.