در پی درج خبری از مصاحبه فرماندار گلوگاه در سایت شرق پرس نامه سرگشاده ای از سوی اعتدالگرایان گلوگاه برای شرق پرس ارسال شده است. متن این نامه که خطاب به فرماندار گلوگاه است را در ادامه ملاحظه می فرمائید.

 

name54

به گزارش شرق پرس در پی درج خبری از مصاحبه فرماندار گلوگاه در سایت شرق پرس (این خبر را اینجا بخوانید)  نامه  سرگشاده ای از سوی اعتدالگرایان گلوگاه برای شرق پرس ارسال شده است. متن این نامه که خطاب به فرماندار گلوگاه است عیناً در ادامه می آید:

 

 

به نام خدا

 

 

خدمت فرماندار محترم شهرستان گلوگاه برادر بزرگوار جناب آقای مهندس طوسی

 

 

سلام علیکم؛

 

با سلام و صلوات به روح بلند و ملکوتی حضرت امام (ره) و شهداء و آرزوی طول عمر و سلامتی برای رهبر فرزانه انقلاب و رئیس جمهور محبوب.

 

 

احتراماٌ پیرو مصاحبه اخیر حضرتعالی با رسانه ها و درج در سایت شرق پرس به مطالبی برخورد کردیم که تأمل برانگیز بود.

 

لذا ضمن سپاس و قدردانی از زحمات و پیگیری شما بر خود فرض دانستیم که کند و کاوی درباره فرمایشاتتان داشته باشیم. ولی قبل از هر چیز از دست اندرکاران سایت خبری شرق پرس تشکر می کنیم که با علاقه مندی و دلسوزی تمام و بدون افراط و تفریط وظیفه رسانه ای خود را خصوصاٌ برای منطقه به صورت مستقل انجام می دهند.

 

 

فرماندار محترم؛ همه مطلع اند شهرستان گلوگاه با توجه به ظرفیت جمعیتی بالاترین خدمات را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و جنگ تحمیلی کرده است. و در منابع نیروی انسانی بالخصوص در بُعد علمی و تخصصی از نظر آماری جزو چند شهرستان برتر استان می باشد. و تجربه نشان داده در شرایط یکسان رقابت ها, همواره برتری خود را به اثبات رسانده اند اما در جذب آنها متأسفانه با آمار گزارش همخوانی ندارد. از طرفی وقتی مسئله استقلال فرمانداری گلوگاه پیش آمد، پیش بینی جذب نیروی حداکثری از منطقه بود ولی متأسفانه بیشتر مسئولین و نیروهای بی تجربه ورود کردند و هنوز هم این رویه ادامه دارد. و متاسفانه از جنابعالی نیز گام مثبتی برای حل این مشکل مشاهده نشده است.

 

 

فرماندار ارجمند؛ چرا تلاش می کنید همواره در گزارش و مصاحبه هایتان از اختلاف نظر نیروهای بومی منطقه که در سطح کشور امر طبیعی است صحبت و آن را بزرگنمایی کنید و با درایت توپ ناکارآمدیهای گذشته را به زمین آنها انداخته و عقب افتادگی های حاصل را به حساب آنها واریز می کیند، در حالی که مردم خوب ما توسعه اندک بوجود آمده در این شهرستان را از تحرک نیروهای منطقه می دانند.

 

جناب آقای مهندس طوسی جای سوال است رضایت مندی نسبی مردم را نسبت به خود در کدام نظرسنجی بدست آورده اید که می خواهید آن را القا کنید؟ از  طرفی دیگر در مصاحبه مذکور مردم عزیز گلوگاه را سیاسی ترین نامیدید. کاملاٌ درست است، چون در انقلاب در سطح استان پیشتاز بوده اند ولی بعد از سی و شش سال از پیروزی حداقل توسعه را بدست آورده اند. و شما نیز با مِنَت برای این مردم با فرهنگ از بودجه های غیراستانی و سفرهای مسئولین عالی رتبه به شهرستان فرمودید. خواهشمند است عملکرد و وعده های این عالی جنابان را در شهرستان های دیگر مطالعه بفرمائید که چگونه شهرهای هم تراز با گلوگاه را، شتاب صعودی داده اند و جنابعالی نیم نگاه آنها را بیلان درخشان خود قرار داده و انتظار هورا از این مردم شریف دارید.

 

 

جناب فرماندار محترم؛ مردم بزرگوار منطقه را غریب پرست دانستید. فرمایش حضرت عالی شاید بخاطر حضور گسترده مسئولین غیربومی در شهرستان باشد، که مردم با آن عکس العملی نشان نمی دهند. باید در این زمینه عرض کنیم مردم ما همواره حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی را با وسعت دیدی که دارند در اولویت قرار داده اند و از طرفی هم می بینند کسی به خواسته هایشان وقعی نمی دهد. شما ملاحظه بفرمائید، چند نفر از صاحب نظران همین مردم که شما از آنها صحبت به میان آورده اید با عنایت به توانمندی هایشان توسط نماینده دولت وقت در استان حداقل در سطح مسئولیت های استانی به کارگیری شده اند؟ و شاید منظور دیگرتان این باشد که چرا از استان گلستان بحث می کنند؟ در پاسخ باید گفت: با اینکه استان گلستان برای این مردم عزیز استان دیگری است ولی تعداد قابل ملاحظه ای از فرزندان شان در سطح مدیران استانی و ادارات و نهادهای این استان همسایه بکارگیری شده اند و معتقدیم که توسعه شهرستان و روستاهای گلستان نیز با سرعت و هماهنگ انجام می گیرد. 

 

برادر گرامی؛ اگر طبق فرمایش حضرتعالی پیشرفت و رشد آنها را در ضریب صد ضرب کنیم به یک جامعه ایده آلی می رسیم که در آن دغدغه ای از عقب افتادگی، بیکاری و … وجود نخواهد داشت، که در هیچ شهر استان مازندران چنین جامعه ای وجود واقعی ندارد.

 

 

فرماندار محترم؛ از دریای آرام گلوگاه فرمودید زیاد به گذشته بر نمی گردیم تا یکی دو سال اخیر مسافران زیادی با امنیت و آسایش در این دریا شنا می کردند و فرزندانشان با آرامش در ساحل آن به بازی می پرداختند این که در این مدت چه اتفاقی افتاده و دریای آرام ساختار گردشگری خود را در حال از دست دادن است باید سریعاٌ کارشناسی شود تا مثل دانشگاه آزاد گلوگاه که برای دایر شدن آن تلاش ها و هزینه های زیادی شده بود بلاتکلیف نشود.

 

 

به هر حال وظیفه ماست با عنایت به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب زمینه خرسندی و فضای مطلوب و امیدوارانه را در منطقه ایجاد کنیم. هرچند مردم ما بزرگوارند و با همه مشکلات تا آخر ایستادگی می کنند.

 

و من ا… التوفیق                           اعتدال گرایان شهرستان گلوگاه