حجت‌الاسلام قاسمی با بیان اینکه نمایندگان باید هم‌دل و هم‌زبان باشند تا دولت در انتخاب منطقه آزاد، راحت‌تر تصمیم‌گیری کند، خاطرنشان کرد: اگر چه این نمایندگان، آرای خود را از مردم حوزه انتخابیه دارند اما نباید فقط به مصالح منطقه خود توجه کنند.

نمایندگان در مسئله انتخاب منطقه آزاد تجاری فقط به مصالح منطقه خود توجه نکنند

 

 

به گزارش شرق پرس حجت‌الاسلام محمد قاسمی در گفت‌وگو با  فارس در شهرستان ساری با اشاره به اینکه انتظار داریم مشکلات مردم در سفر دولت به مازندران رفع شود، اظهار کرد: مردم انتظارات به‌حقی از دولت دارند که باید جامه عمل پوشانده شود و تقاضای ما از دولت نیز همین است.

 

 

وی با بیان اینکه انتظار است در فصل برداشت برنج و مرکبات و دیگر محصولات کشاورزی، دولت توجه ویژه‌ای به فعالان عرصه کشاورزی داشته باشد، افزود: توجه و تسهیل ازدواج جوانان و همچنین استقرار صنایعی که آلایندگی ندارند، از دیگر انتظارات ما از دولت است.

 

 

قاسمی با بیان اینکه اگر قرار است مازندران قطب گردشگری یا کشاورزی شود این موضوع را باید تعیین کنیم، تصریح کرد: مازندران با داشتن دریا، جنگل، دشت و دیگر مواهب طبیعی، از اقتصاد گردشگری بهره نبرده است، گردشگران را به استان می‌پذیریم اما عوایدی برای مردم مازندران ندارد.

 

 

وی با اشاره به اینکه یکی از نکاتی که به عنوان یک روحانی نسبت به آن گلایه دارم، اختلاف‌نظر نمایندگان در انتخاب منطقه آزاد در استان است که این مسئله از نقاط ضعف ماست، ادامه داد: برخی نمایندگان به‌دنبال بخشی‌نگری هستند، در حالی که باید منافع مردم استان را پیگیری کنند.

 

 

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه نمایندگان باید هم‌دل و هم‌زبان باشند تا دولت در انتخاب منطقه آزاد، راحت‌تر تصمیم‌گیری کند، خاطرنشان کرد: اگر چه این نمایندگان، آرای خود را از مردم حوزه انتخابیه دارند اما نباید فقط به مصالح منطقه خود توجه کنند.

 

 

قاسمی با اشاره به اینکه مازندران یکپارچه است و این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: مازندران دیار علویانی است که به فرموده مقام معظم رهبری، در زمانی که نظام طاغوتی از یک‌سو به‌دنبال عیاشی بود و در سوی دیگر کمونیست‌ها قرار داشتند، مردم این خطه دین‌دار و ولایت‌مدار باقی ماندند و توقع مردم مازندران است که این استان ویژه دیده شود.

 

 

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه در سفر معاون اول رئیس‌جمهوری به مازندران، از اینکه سفر استانی دولت به این خطه با تاخیر انجام می‌شود گلایه کرد و گفت: امیدواریم دولت در این سفر با خزانه‌ای مملو از اختصاص ارزی و ریالی به مازندران سفر کند و اقدامات مناسبی را برای این قطب کشاورزی و گردشگری انجام دهد.