نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز پارلمان سؤال ملی فاطمیه آلیا نماینده تهران از علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را مورد بحث و بررسی قرار دادند و در پایان توضیحات وزیر را قانع کننده ندانستند تا ربیعی کارت زرد دوم را دریافت کند.

نمایندگان مجلس از پاسخ های وزیر کار قانع نشدند/ کارت زرد دوم به ربیعی

 

 

شرق پرس: نمایندگان مجلس با ۹۴ رأی موافق، ۷۸ رأی مخالف و ۸ رأی ممتنع از پاسخ‌های وزیر کار قانع نشدند و بدین ترتیب ربیعی دومین کارت زرد خود را از پارلمان دریافت کرد.
 
 
 
 
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز پارلمان سؤال ملی فاطمیه آلیا نماینده تهران از علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
 
 
 
آلیا در این سوال از ربیعی پرسیده بود که علت عدم اجرای قانون جامعه حمایت از حقوق معلولان و بی توجهی به مشکلات اساسی آنها و استفاده از سازمان بهزیستی به عنوان حیاط خلوت هزینه‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی چیست؟
 
 
 
وی پس از استماع توضیحات وزیر از پاسخ‌های وی قانع نشد و خواستار رأی‌گیری از نمایندگان در صحن علنی شد.
 
 
 
وکلای ملت نیز با ۹۴ رأی موافق، ۷۸ رأی مخالف و ۸ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۷ نماینده حاضر در صحن علنی از پاسخ‌های وزیر کار قانع نشدند و بدین ترتیب وزیر کار دومین کارت زرد خود را از پارلمان دریافت کرد.
 
 
 
به گزارش فارس، وکلای ملت پیش از این به علی‌‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش (۲ کارت زرد)، علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی (یک کارت زرد)، رضا فرجی‌دانا وزیر سابق علوم (یک کارت زرد)، علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی (سه کارت زرد )، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی (۲ کارت زرد)، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور (یک کارت زرد) و محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت (۲ کارت زرد) و محمود واعظی وزیر ارتباطات (یک کارت زرد) داده‌ بودند.