احمدی گفت: شهرستان نکا دارای عقب‌ماندگی تاریخی است و برخی از منابع در گذشته به‌خوبی جذب نشد و باید تلاش همه‌جانبه در این راستا انجام شود.

ahmadi-farmandar-neka5

 

 

به گزارش شرق پرس, جعفر احمدی شب گذشته در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نکا در سالن اجتماعات فرمانداری، اظهار کرد: نظارت بر پروژه‌های مختلف در دست اقدام از مسائل مهمی است که باید توجه ویژه به آن اعمال شود و مدیران با دقت نظر بیشتری وارد شوند.

 

 

فرماندار نکا خواستار تجدیدنظر در اعتبارات این شهرستان شد و گفت: اعتبارات ماده ۱۸۰ متمرکز شهرستان نکا بسیار پایین است و قابل مقایسه با شهرستان‌های هم‌جوار نیست.

 

وی با اعلام اینکه مدیریت جهادی در انجام و تکمیل پروژه‌ها و همچنین تلاش برای کسب اعتبارات بیشتر از منابع استانی و ملی، از نیازهای مهم شهرستانی است، افزود: تامین اعتبارات شهرستانی از مسائل مهمی است که باید مدیران به‌صورت جهادی در این راستا وارد شوند و تنها به منابع شهرستانی اکتفا نشود.

 

 

فرماندار نکا ادامه داد: مدیران از همه امکانات محلی و منطقه‌ای برای جذب بیشتر اعتبارات استانی استفاده کنند و پیگیر امور مختلف در این راستا باشند و در صحنه حضور فعال داشته باشند تا از جذب اعتبارات جا نمانند و همچنین تلاش کنند تا اعتبارات به‌طور کامل جذب شود و برگشت اعتبارات نداشته باشیم.

 

 

احمدی افزود: شهرستان نکا دارای عقب‌ماندگی تاریخی است و برخی از منابع در گذشته به‌خوبی جذب نشد و باید تلاش همه‌جانبه در این راستا انجام شود که با توجه به وضعیت سخت اقتصادی موجود و تلاش دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب و نظام، مردم از عملکرد دولت و نظام رضایت داشته باشند.

 

 

وی با اعلام اینکه مدیران باید برای ریال به ریال اعتبارات برنامه‌ریزی درست و منظم داشته باشند و بدانند که ملاک ارزیابی ما از مدیران، تخصیص اعتبار به شهرستان و اثرگذاری آنهاست، یادآور شد: باید مدیران در جذب اعتبارات استانی برای شهرستان با تمام توان و عملیاتی وارد شوند.

 

 

نماینده عالی دولت در شهرستان نکا با اشاره به اینکه در برخی از موارد از توسعه شهر و شهرستان عقب مانده‌ایم، خاطرنشان کرد: مدیران شهری و شهرستانی با تمام توان و برنامه‌ریزی کامل وارد شوند و محرومیت‌های مختلف شهرستان را برطرف کنند.

 

 

به گزارش فارس احمدی در پایان گفت: مردم مطالبات فراوانی دارند که باید مدیران پیگیر این مطالبات باشند و در جذب اعتبارات ملی تلاش بیشتری انجام دهند، چراکه با اعتبارات شهرستانی نمی‌توان مطالبات را پیگیری کرد و امیدواریم همه مدیران برای جذب اعتبارات و بودجه بیشتر از محل اعتبارات ملی با کمک مدیران بالادستی وارد عمل شوند.