علیرضا یونسی در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی در عباس‌آباد نکا اظهار داشت: در رابطه با محله پرخطر گذشته عباس‌آباد نکا و محله بهبودیافته کوی مهرگان فعلی همه مسئولان با همراهی مردم فعل خواستن و توانستن را به صحنه ظهور رساندند.

 

yonesii2

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: تبدیل محله پرخطر عباس‌آباد نکا به محله بهبود یافته مهرگان با تلاش مردم و مسئولان اتفاق افتاده است و در این راستا با برهم‌زنندگان نظم و امنیت در این منطقه برخورد جدی می‌شود.

 

 

به گزارش شرق پرس، علیرضا یونسی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی در عباس‌آباد نکا اظهار داشت: در رابطه با محله پرخطر گذشته عباس‌آباد نکا و محله بهبودیافته کوی مهرگان فعلی همه مسئولان با همراهی مردم فعل خواستن و توانستن را به صحنه ظهور رساندند.

وی افزود: همه مسئولان اداری، خدماتی، نظامی، انتظامی، بهزیستی، قضایی، بهداشت و درمان تلاش کردند تا وجود این محله پرخطر از نکا رخت بربندد و یک محله بهبودیافته ظاهر شود.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه هدف همه دولت‌ها رفع محرومیت بوده است، خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید هم با هدف رفع محرومیت‌ها و افزایش نشاط و امید در جامعه گام‌های مثبتی برداشته که نیازمند همراهی همگانی مسئولان و مردم است.

 

یونسی بیان داشت: عباس‌آباد نکا در گذشته نقطه‌ای پرخطر، نامناسب و خطرساز در دل شهرستان نکا بوده است که همه اهالی و شهروندان از این وضعیت نابسامان گله‌مند بوده و دغدغه این محله را داشتند که براساس مطالبه همگانی مردم و مسئولان این مکان به محله بهبود یافته تبدیل شد.

 

وی گفت: حکومت در برابر مردم مسئول است و لذا باید امنیت و آرامش را برای مردم فراهم‌ کند که اکنون با ایجاد محله بهبود یافته کوی مهرگان مردم دارای آرامش خیال بیشتری هستند و از زندگی لذت می‌برند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: تبدیل محله پرخطر عباس‌آباد نکا به محله بهبود یافته، با تلاش همه مردم، مسئولان و دست‌اندرکاران مبارزه با مواد مخدر اتفاق افتاد و در همین راستا نیز اجازه ورود هیچ هنجارشکن و قاچاقچی را به عباس‌آباد نمی‌دهیم و برخورد جدی و قانونی و قضایی انجام می‌شود.
فارس