قادری فرماندار میاندورود در جلسه ستاد راهیان نور این شهرستان با بیان اینکه هیچ مسئولی حق طرفداری از کاندیدای خاصی را ندارد، تصریح کرد: بارها به این نکته اشاره کردم که هیچ مسئولی نباید از فرد خاصی حمایت کند

ارسطو قادری فرماندار میاندورود: مسئولان حق ندارند از کاندید خاصی طرفداری کنند

 

 

به گزارش شرق پرس ارسطو قادری در نخستین جلسه ستاد راهیان نور در فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: چند روز دیگر تا انتخابات تأثیرگذار هفتم اسفندماه باقی نمانده است، همه ما در زیر سایه نظام جمهوری اسلامی ایران به‎نوعی درگیر هرچه باشکوه‎تر برگزار کردن این انتخابات هستیم.

 

 

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری نیز بارها در سخنرانی‎های خود به اهمیت این انتخابات تأکید کرد و لازمه آن را حضور همه‌جانبه مردم در پای صندوق‎های رأی دانست.

 

 

فرماندار میاندورود با بیان اینکه هیچ مسئولی حق طرفداری از کاندیدای خاصی را ندارد، تصریح کرد: بارها به این نکته اشاره کردم که هیچ مسئولی نباید از فرد خاصی حمایت کند، زیرا وظیفه ما تلاش برای حضور مردم در پای صندوق‎های رأی است تا به جهانیان ثابت شود که مردم ایران در هر شرایطی به‎پای نظام ایستاده و تا آخرین لحظه از اهداف نظام حمایت می‎کنند.

 

 

وی اردوی کاروان راهیان نور را بزرگ‎ترین فرهنگی دینی عنوان کرد و افزود: این کاروان در راستای شناسایی رویدادهای ۸ سال دفاع مقدس به جوانان امروز تشکیل شد و توجه به این موضوع بسیار حائز اهمیت است، زیرا این امر بزرگ‌ترین فرهنگ دینی ما است.

 

 

فرماندار میاندورود خاطرنشان کرد: فرهنگ شهادت، رزمندگی، ایثار و دفاع را باید با جوانان آشنا کرد و همه مسئولان باید در این راستا تلاش کنند.

 

 

قادری به مناسبت‎های پیش‎رو اشاره کرد و ادامه داد: موضوع انتخابات هفتم اسفند، راهیان نور و دهه مبارک فجر را در پیش رو داریم که مسئولان باید به این امر مهم توجه کنند، بلکه همه ما به‎نوعی وابسته به خانواده شهدا هستیم.

 

 

وی با اشاره به اعضای ستاد کاروان راهیان نور، بیان کرد: معاون فرماندار به‎عنوان رئیس ستاد راهیان نور بوده و در این راستا نیز مسئولان اعم از شهردار، بخشداران، رئیس شورای شهرستان، روسای شورای بخش، جهاد کشاورزی، اصناف و اعضای دیگر میاندورود عضو این ستاد هستند.

 

 

به گزارش فارس, قادری با بیان اینکه پایه نظام محرومین و مستضعفین هستند، گفت: باید به پروژه‎هایی که مختص به روستاهای محروم است توجه ویژه‌ای شود، زیرا این موضوع دغدغه همه مرم و مسئولان است.