تعطیلات 3 روزه ایام 28 صفر و شهادت امام رضا(ع) باعث شد که برخی از رویدادها آنطور که باید در رسانه ها منعکس نشوند. اتفاق جالب این روزها حضور برخی کاندیدا احتمالی حوزه ساری و میاندورود در مراسم پخت حلیم در یکی از روستاهای میاندورود بود که با کلاه آشپزی لحظاتی بر سر دیگ حلیم حاضر شدند.

majles5

 

 

 

به گزارش شرق پرس در روزهای گذشته مطابق با ایام مذهبی مراسم متفاوتی در مناطق مختلف استان برگزار شد که تقریبا در تمام مراسم پرجمعیت  نشانی از کاندیداهای احتمالی انتخابات پیش رو وجود داشت.

 

 

کاندیداهای احتمالی این روزها از هر فرصتی برای نشان دادن خود و مردمی نشان دادن خود استفاده می کنند و چه فرصتی مناسب تر از مراسم مذهبی حلیم پزی.

 

بر همین اساس در یکی از آئین های مرتبط با ۲۸ تعداد ۸ کاندیدای محترم فرصت را غنیمت شمرده و تعداد قابل توجهی از آنان در این مراسم حاضر شدند.

کاندیداها پس از حضور در مراسم حلیم پزی در یکی از مناطق روستایی پرجمعیت در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود ملبس به لباس آشپزی ساعتی را به هم زدن حلیم نذری پرداخته و با مردم خوش و بش می‎کردند که در نوع خود جالب بود.

 

تعدد کاندیداها در حوزه مرکز استان موجب شده است تا این نامزدهای احتمالی از ماه های قبل تلاش گسترده ای را برای جلوه گری و جلب نظر مردم آغاز کنند.

 

تابناک نوشت: تصاویر این حضور در رسانه های مجازی استان موجود است.