در پی اعدام رهبر شیعیان عربستان به دست خاندان آل سعود مردم و اعضای شورای شهر ساری در اقدامی نمادین با تجمع در پارک ملل ساری, پرچم این کشور را از میان تمامی ملل جهان پائین کشیدند و بجای آن پرچم متبرک به بارگاه امام حسین(ع) را نصب کردند.

parchammm5147

 

 

 به گزارش شرق پرس شماری از شهروندان به همراه اعضای شورای اسلامی شهر ساری با تجمع اعتراض آمیز نسبت به شهادت رساندن ایت الله نمر رهبر شیعیان عربستان در محل پارک ملل مرکز استان مازندران ،پرچم کشور عربستان را از میان بیش از ۱۵۰پرچم کشورهای مختلف دنیا ، به پایین کشیدند.

 

ایرنا نوشت: علیجان شمشیر بند رئیس شورای اسلامی شهر ساری عصر یکشنبه در جمع مردم ساری گفت : بی تدبیری و اقدام جاهلانه عربستان در شهید کردن آیت الله نمر ، آل سعود را در جهان اسلام منفورتر کرده است.

 

پارک ملل ساری که در کنار رودخانه تجن قرار دارد ، با به اهتزاز درآوردن پرچم کشورهای جهان علاوه بر اینکه به تعامل و ارتباط جمهوری اسلامی ایران با دنیا اشاره دارد ،حضور گردشگران خارجی در استفاده از ظرفیت های گردشگری ساری را نشان می دهد.

 

لازم به ذکر است, پس از پائین کشیدن پرچم عربستان سعودی در پارک ملل ساری, پرچم متبرک به بارگاه امام حسین(ع) بجای آن نصب گردید.

 

 تصاویر ارسالی خبرنگار ما از مراسم را در ادامه ملاحظه می فرمائید:

 

 

 

عکاس: جانبازی