قادری با بیان اینکه هنوز بسیاری از زیرساخت‌های شهرستان برای توسعه فراهم نیست، خواستار توجه بیشتر مدیران استانی برای تامین زیرساخت‌ها و توسعه منطقه جهت رفع عقب‌ماندگی‌ها شد.

farmandar-miandodorod-ghaderi

 

به گزارش شرق پرس فرماندار میاندورود با اشاره به اینکه ۵ سال از زمان تاسیس شهرستان میاندورود می‌گذرد، گفت: متاسفانه هنوز زیرساخت‌های توسعه‌ای در میاندورود فراهم نیست.

 

 

 

 ارسطو قادری در جلسه شورای اداری شهرستان در محل فرمانداری با تقدیر از تلاش نیروی انتظامی منطقه به واسطه ایجاد امنیت در شهرستان و تامین جایگاه‌های سوخت پس از آزادسازی کامل قیمت حامل‌های انرژی، اظهار داشت: تلاش برخی افراد ناصواب در شهرستان برای تشویش اذعان عمومی در جهت ایجاد اغتشاش در جایگاه‌های سوخت بی نتیجه مانده است.

 

وی افزود: ایران اسلامی امن‌ترین کشور منطقه بوده و آهنگ آبادانی و توسعه در جای جای ایران در حال اجرایی شدن است.

 

فرماندار میاندورود با اشاره به اینکه بسیاری از ادارات شهرستان هنوز تاسیس نشده است، تصریح کرد: زمانی که فرمانداری در منطقه مستقر شده، نمایندگی‌های همه ادارات کل باید در شهرستان ایجاد شود.

 

قادری با بیان اینکه با افزایش نرخ بنزین، هیچ‌گونه افزایشی در قیمت خودروهای عمومی سطح شهرستان نخواهیم داشت، افزود: با متخلفان در این زمینه برخورد جدی خواهد شد.

 

رئیس شورای اداری شهرستان میاندورود با تاکید بر تکریم ارباب رجوع در ادارات شهرستان، گفت: باید فضای آرام و با نشاطی را در محیط‌های اداری و پاسخگویی به شهروندان ایجاد کنیم.

 

وی با بیان اینکه مردم تامین کننده امنیت پایدار در کشور هستند، افزود: مردم ولی‌نعتمان جامعه بوده که باید از مقام رفیع آنان تجلیل شود.

 

قادری با اشاره به اینکه هنوز بسیاری از زیرساخت‌های شهرستان برای توسعه فراهم نیست، خواستار توجه بیشتر مدیران استانی برای تامین زیرساخت‌ها و توسعه منطقه جهت رفع عقب‌ماندگی‌ها شد.

 

فرماندار میاندورود با بیان اینکه سال ۹۴ سالی سرنوشت‌ساز در عرصه مشارکت سیاسی آحاد جامعه خواهد بود، گفت: تمام تلاش مسئولان استانی و شهرستانی باید جذب حداکثری برای حضور و مشارکت مردم در حماسه حضور اسفند ۹۴ در انتخابات‌های مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری باشد.

 

وی با اشاره به اینکه ادارات مسئول باید جلوی ساخت‌ و سازهای بی‌رویه و غیرمجاز در بافت‌های روستایی و کشاورزی را بگیرند،  افزود: نباید سیمای شهرستان با این ساخت و سازها ناهمگون شود.

 

قادری با بیان اینکه مراسم ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران امسال به صورت باشکوه در شهرستان برگزار می‌شود، گفت: سهمیه اعزام زائران به مراسم سالگرد معمار کبیر انقلاب از شهرستان باید بیشتر شود.

 

وی با اشاره به ایام شعبانیه و تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع)، افزود: مراسم روز جوان باید به صورت شایسته در شهرستان برگزار و از جوانان نمونه تجلیل شود.

 

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان میاندورود با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، خواستار نظارت بیشتر دستگاه‌های مسئول برای برخورد با گران‌فروشی و کم‌فروشی در این ایام شد و تصریح کرد: مسئولان سرکشی از خانواده‌های نیازمند و محروم را در ماه رمضان در خود بیشتر تقویت کنند.

 

قادری با بیان اینکه طرح‌های سالم‌سازی دریا در شهرستان از اواسط خرداد ماه آغاز می‌شود، گفت: مسئولان طرح‌های دریا نظارت جدی‌تری بر طرح‌ها برای کاهش آمار غریق در منطقه شد.

 

 

 

تسنیم