محمدرضا تباکی فرماندار گلوگاه در راهپیمایی 22 بهمن این شهرستان گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن مهر تایید بر انقلاب و ارزش های اسلامی زدند و با مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح بار دیگر کمک کار نظام خواهند شد.

 

 

به گزارش شرق پرس  محمدرضا تباکی در اجتماع پرشور مردم شهرستان گلوگاه در راهپیمایی ۲۲ بهمن در این شهر گفت: مجلس محل تجلی اراده مردم در تصویب قوانین نمود دارد و با حضور حداکثری در این رویداد سیاسی و انتخاب اصلح اهداف نظام ادامه خواهد یافت.

 

 

وی اضافه کرد : امروز ملت ما با حضورش در راهپیمایی جشن انقلاب حماسه ای دیگر را در تاریخ این کشور ثبت کرد و حماسه مردم ایران به خصوص مردم شهرستان گلوگاه با حضور حداکثری در انتخابات هفتم اسفندماه تکمیل می شود.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان گلوگاه گفت : مردم ما از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نشان دادند که با نثار جانشان پای آرمان ها و ارزش های نظام با اتحاد و همدلی و همزبانی ایستاده اند.

 

تباکی افزود : انقلاب اسلامی ایران منشاء تحولات منطقه و به الگوی آزادگان جهان تبدیل شد و ما با اطاعت از رهبری برای حفظ ارزش های انقلاب بیش از پیش تلاش می کنیم.

 

فرماندار شهرستان گلوگاه با اشاره به بهره برداری از ۱۸ پروژه عمرانی در دهه فجر سال جاری در این شهرستان گفت : برای بهره برداری از این پروژه های عمرانی در حوزه های کشاورزی، بهداشت و درمان، راه و فضاهای آموزشی ۵۷ میلیارد ریال هزینه شد.

 

به گزارش ایرنا راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن پیروزی انقلاب در سی و هشتمین بهار آزادی در شهر گلوگاه از مسجد علوی این شهر به سمت میدان ۲۲ بهمن انجام و با سخنان فرماندار شهرستان گلوگاه و نماینده عالی دولت تدبیر و امید در این شهرستان خاتمه یافت.