رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه گفت : حضور مردم در پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح بر همگان واجب است تا در انجام این تکلیف شرعی اهتمام کافی داشته باشند.

فعالی: حضور در انتخابات تکلیف شرعی است

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه ، حجت الاسلام حسینعلی فعّالی رییس این اداره روز شنبه ۱اسفند ماه ۹۴  با بیان اینکه حضور  مردم در پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح بر همگان واجب است تا در انجام این تکلیف شرعی اهتمام کافی داشته باشند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه ، افزود : مردم باید با انتخابی آگاهانه قانون گذاری را وارد مجلس کنند که دلسوز نظام وانقلاب باشد و در صدد پیشرفت کشور و حل مشکلات مردم و پیرو ارزش ها و مقابل جبهه ی کفر و استکبار باشد.

 

حجت الاسلام فعّالی ابراز داشت : مردم انقلابی ایران اسلامی  همواره نشان داده اند که از بصیرت بسیار بالایی برخوردار هستند و با حضور پرشور در انتخابات هفتم اسفند، بار دیگر آگاهی خود را نشان خواهند داد.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه ، تصریح کرد : حضور چشمگیر مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری می تواند تمام نقشه ها و توطئه های دشمن که به این منظور برنامه ریزی شده را خنثی کند.

 

مسئول ستاد ساماندهی شئون فرهنگی مذهبی شهرستان گلوگاه ، با بیان اینکه کشوری که مسئولان آن از سوی مردم انتخاب شده باشند می تواند دوام داشته باشد اما بی تفاوتی کار خطرناکی است و بهتر است که همگان جهت برگزاری انتخابات پرشور تلاش کنند.