دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساری از تشکیل 14 پرونده تخلف تبلیغات انتخاباتی در محاکم قضایی این استان خبر داد و گفت : دو تخلف تبلیغات انتخاباتی مربوط مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در فضای مجازی بود که یک نفر دستگیر و پس از صدور قرارلازم آزاد شدند.

جعفری دادستان ساری تشکیل 14 پرونده تخلف تبلیغات انتخاباتی در محاکم قضایی ویژه و دستگیری یک نفر

 

 

 

به گزارش شرق پرس حجت الاسلام اسدالله جعفری روز جمعه در ستاد انتخابات مازندران در گفت و گو با خبرنگاران افزود : برای روز انتخابات نیز تمام شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی با قاضی کشیک تخلفات انتخاباتی را خارج از نوبت رسیدگی خواهند کرد.

 

دادستان مرکز مازندران با توجه به تعدد نامزدهای انتخاباتی آمار تخلفات را کم تعداد برشمرد.

 

جعفری گفت : محاکم قضایی استان از دو ماه گذشته در بخش فرایند انتخابات برای پاسخگویی به استعلام فعال شده و همچنان نیز طبق قانون فعالیت خواهند داشت.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساری از تشکیل ۱۴ پرونده تخلف تبلیغات انتخاباتی در محاکم قضایی این استان خبر داد و گفت : دو تخلف تبلیغات انتخاباتی مربوط مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در فضای مجازی بود که یک نفر دستگیر و پس از صدور قرارلازم آزاد شدند.

 

وی اضافه کرد : همچنین در این ارتباط دو نفر نیز به محاکم قضایی احضار شدند.

 

در مازندران ۱۴۳ نامزد برای کسب ۱۲ کرسی مجلس و هفت نامزد خبرگان رهبری برای کسب چهار کرسی خبرگان رهبری رقابت می کنند.

 

به گزارش ایرنا, در این دوره از انتخابات دو میلیون و ۲۳۵ هزار نفر واجد شرایط اخذ رای هستند که ۱۱۲ هزار نفرشان نیز رای اولی هستند.