سیدخالق سجادی فرماندار بهشهر با اعلام میزان مشارکت در انتخابات حوزه انتخابیه شرق مازندران تعداد آراء کسب شده توسط کاندیدا را اعلام کرد.

میزان مشارکت و تعداد دقیق آراء کاندیدا در حوزه انتخابیه شرق مازندران

 

 

به گزارش شرق پرس سیدخالق سجادی در گفت‎وگو با  فارس در شهرستان بهشهر مرکز حوزه انتخابیه نکا، بهشهر و گلوگاه، اظهار کرد: از مجموع آرای پنج شهر و ۶ بخش این حوزه، علی‎محمد شاعری با کسب ۷۰ هزار و ۴۰۳ رای از مجموع ۱۶۷ هزار و ۶۶۲ آرای ماخوذه در ۲۹۳ شعبه، نماینده دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شرق مازندران شد.

 

 

وی ضمن تقدیر از دست‎اندرکاران انتخابات در شرق مازندران به‎ویژه فرمانداران، بخشداران و فرماندهی انتظامی که تمامی نیروهای خود را برای برگزاری یک همه‌پرسی سالم و همراه با امنیت، بسیج کردند، افزود: میزان مشارکت مردم بهشهر در انتخابات ۷۵.۷۹ درصد، در نکا ۸۰.۹۹ درصد و در گلوگاه نیز ۸۰.۲۳ درصد بوده است.

 

 

رئیس حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه درباره میزان رای مردم به کاندیداهای خبرگان رهبری، گفت: ۲۲۴ هزار و ۷۸۸ نفر واجد شرایط رای در این حوزه انتخابیه بودند که براساس آرای صندوق‎ها، آیت‌الله طبرسی ۵۱ هزار و ۵۲۵ رای، آیت‌الله لاریجانی ۳۶ هزار و ۶۸۴، آیت‌الله معلمی ۳۳ هزار و ۵۳۶، آیت‎الله پیشنمازی ۲۲ هزار و ۱۰۵، آیت‎الله سیفی ۲۰ هزار و ۵۶۵ و آیت‎الله توکل نیز با ۲۰ هزار و ۵۳۹ رای نظر مردم شرق مازندران را به‌خود جلب کردند.

 

 

سجادی مجموع آرای کسب شده در صندوق‌های انتخاباتی مربوط به مجلس خبرگان رهبری را ۱۹۳ هزار و ۵۱۴ و آرای مجلس شورای اسلامی را نیز ۱۶۷ هزار و ۶۶۲ رای اعلام کرد.

 

 

فرماندار بهشهر تعداد آرای محفوظه در این شهرستان را ۸۵ هزار و ۶۵۲ رای، در نکا ۶۶ هزار و ۷۳۳ و در گلوگاه نیز ۲۳ هزار و ۵۸۸ رای اعلام کرد و گفت: تعداد آرای باطله در بهشهر ۴ هزار و ۷۸۵، در نکا ۲ هزار و ۵۰۷ و در گلوگاه نیز یک‎هزار و ۱۳ رای بوده همچنین تعداد آرای صحیح نیز در مجموع ۱۶۷ هزار و ۶۶۸ مورد به‎تفکیک در بهشهر ۸۰ هزار و ۸۶۷، در نکا ۶۴ هزار و ۲۲۶ و در گلوگاه نیز ۲۲ هزار و ۵۷۵ رای به‌ثبت رسیده است.

 

 

به گزارش فارس، تعداد آرای کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا، گلوگاه عبارت است از:

 

 

۱- علی‌محمد شاعری ۷۰ هزار و ۴۰۳ رای

 

۲-  سیداحمد میری‌قلعه‎سری ۳۸ هزار و۶۴۱ رای

 

۳- احمدعلی مقیمی ۲۲ هزار و ۵۰۱ رای

 

۴- علی‎اصغر شفیعی‌خورشیدی ۹ هزار و ۴۵۱ رای

 

۵- احمدرضا قلی‌پور ۹ هزار و ۱۶۰ رای

 

۶- محمدطاهر یعقوبی ۶ هزار و ۶۷۱ رای

 

۷- حمید نجفی‌تیرتاشی ۲ هزار و ۷۳ رای

 

۸- بی‌بی‌فاطمه هاشمی‌نژاد ۲ هزار و ۴۱ رای

 

۹- کرم سینا  یک‎هزار و ۵۳۹ رای

 

۱۰- سید مهران کریمی‌گرجی یک‎هزار و ۴۰۲ رای

 

۱۱- سید جابر هادی‌زاده  یک‎هزار و  ۲۷۵