آیت الله طبرسی با بیان اینکه هر تهمتی به بنده و خانواده بنده زدند از آنها گذشتم اما از انگ ضدانقلابی بودن نمی‌توانم گذشت کنم، گفت: به بنده تهمت ضدانقلابی زدند و نمی‌توانم از این بداخلاقی کوتاه بیایم.

تهمت‌زنندگان ضدانقلابی بودنم را نمی‌بخشم/حقوق معوقه کارگران پرداخت شود

 

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از فارس, آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان مازندران اظهار کرد: کمیته امر به معروف و نهی از منکر بدون اعتبار مالی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد و باید سرمایه‌گذاری عظیمی در این حوزه انجام شود.

 

 

وی با بیان اینکه باید برای عزاداری‌های ائمه هزینه شود و در این راستا نیازمند ورود خیران هستیم، افزود: ما در راه اسلام و انقلاب خون دادیم و برای تداوم انقلاب باید پول خرج کنیم تا استوار بمانیم.

 

 

الگوبرداری از روش‌های غربی کشور را دچار مشکل می‌کند

 

 

امام جمعه ساری با بیان اینکه تا سیره ائمه اطهار (ع) را در جامعه پیاده‌سازی نکنیم نمی‌توانیم جامعه خوب، دیانت و سیاست هدفمند داشته‌باشیم، تصریح کرد: اگر ما پیشرفت نمی‌کنیم و سیاست ما دچار مشکل می‌شود، به‌دلیل الگوبرداری از روش‌های غربی است.

 

 

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه ملت ایران دو انتخابات بزرگ را به خیر، نیکی و استقبال پرشور پشت‌سر گذاشتند، اضافه کرد: برگ زرین دیگری به‌دست با کیفیت مردم ولایت‌مدار مازندران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات خبرگان رهبری افزوده شد.

 

 

گوش‌مان به حرف‌های مفت دشمنان بدهکار نیست

 

 

طبرسی با اشاره به اینکه حضور باشکوه، فعال، گسترده مردم در سر صندوق‌ها موجب شد تا زمان رای‌گیری دو بار تمدید شود، افزود: مازندران ۷۲ درصد و بعضی شهرها ۹۳ درصد در انتخابات مشارکت داشتند و باید از این آگاهی و زمان شناسی‌ها مردم قدردانی شود.

 

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه با هیچ زبانی نمی‌شود حماسه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را با وجود این همه مشکلات قدردانی کرد، بیان کرد: از اینکه بنده را برای سومین‌بار در مجلس خبرگان رهبری انتخاب کردید سپاس‌گزاری می‌کنم.

 

 

طبرسی با انتقاد نسبت به بعضی بداخلاقی‌ها در زمان انتخابات، گفت: در زمان انتخابات بعضی بداخلاقی‌ها نسبت به بنده شد و نمی‌توانم آنها را تحمل کنم.

 

 

تهمت‌زنندگان ضدانقلابی بودنم را نمی‌بخشم

 

 

وی با بیان اینکه هر تهمتی به بنده و خانواده بنده زدند از آنها گذشتم اما از انگ ضدانقلابی بودن نمی‌توانم گذشت کنم، گفت: به بنده تهمت ضدانقلابی زدند و نمی‌توانم از این بداخلاقی کوتاه بیایم.

 

 

امام جمعه ساری تهمت ضدانقلابی به خویش را تهمت و افترا بزرگی دانست و افزود: تلاش برای انقلاب وظیفه بنده بود و انتظار ندارم از بنده قدردانی کنند اما تهمت‌ ضدانقلابی بودنم را نمی‌بخشم.

 

 

حقوق معوقه کارگران پرداخت شود

 

 

وی با تاکید بر اینکه مسئولان به مشکلات کارگران مازندران رسیدگی کنند، تصریح کرد: از ریاست جمهوری، وزیر اقتصاد و وزیر تعاون می‌خواهم در پایان سال حقوق معوقه کارگران و بازنشستگان را پرداخت کنند تا پیش خانواده‌ها خجالت نکشند.

 

 

طبرسی با انتقاد از واردات میوه به داخل کشور، بیان کرد: میلیون‌ها تن میوه وارد کشور می‌کنند در صورتی که بسیاری از میوه‌ها در داخل کشور تولید می‌شود.

 

 

وی در پایان با بیان اینکه نباید کشاورزان و صنعت‌گران را برای سرمایه‌گذاری در کشور توبه‌کار کرد، گفت: مسئولان مازندران باید با یکدیگر متحد شوند.