در سالجاری پس از معرفی حجت الاسلام عربعلی جباری در بهشهر, جابجایی حجت الاسلام رسولی جویباری, اکنون حجت الاسلام قلی پور سومین امام جمع ای است که سال جاری در استان مازندران جابجا می شود

جابجایی سومین امام جمعه مازندران در سال جاری

 

 

 

شرق پرس: در دو روز گذشته خبر خداحافظی ناگهانی حجت‌الاسلام‌ محمداسماعیل قلی‌پور امام جمعه جویبار در حالی منتشر شد که وی با سابقه ده ساله حضور در این شهرستان از این پس ادامه خدمت خود را در سمت امام جمعه جدید شهرستان آزادشهر در شرق استان گلستان خواهد گذراند.

 

 شنیده شده هنوز فرد خاصی به عنوان جانشین وی تعیین نشده قلی‎پور هفته آینده را در گلستان خطبه خواهد خواند و فعلا امام جمعه موقت عهده دار تریبون نماز جمعه جویبار است.

 

در سال جاری آیت الله سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری دار فانی را وداع گفت و حجت‎الاسلام سیدعرب‏علی جباری پس از رقابت سنگین برخی داوطلبان به این منصب معنوی معرفی شد.

 

 

انتخابات پیش رو در هفتم اسفند دیگر جانشین آیت الله را در مجلس خبرگان تعیین خواهد کرد.

 

 

به گزارش تابناک پس از آن حجت‎الاسلام رسولی جویباری امام جمعه میاندورود پس از ۸ سال با مردم و مسجد جامع این شهر وداع کرد تا حجت‎الاسلام رضا محمد نسب دومین امام جمعه معرفی شده در سال جاری باشد، و رسولی با ورود به شهر هچیرود در غرب استان افزون بر تاسیس ستاد نماز جمعه این شهر سومین فرد معرفی شده مرتبط محسوب شود.