رحیم قاسمی طوسی در اولین جلسه شورای اداری در فرمانداری نکا اظهار کرد: در برخی از موارد کم‌کاری در حوزه مدیریت سبب شده که برخی از اعتبارات جذب نشود و با مشکل عدم اعتبارات مواجه شویم.

 

ghasemitosii

 

فرماندار نکا گفت: عدم سهم‌بری مناسب از اعتبارات در گذشته به دلیل کم‌کاری مدیران است.

 

به گزارش شرق پرس، رحیم قاسمی طوسی در اولین جلسه شورای اداری در فرمانداری نکا اظهار کرد: در برخی از موارد کم‌کاری در حوزه مدیریت سبب  شده که برخی از اعتبارات جذب نشود و با مشکل عدم اعتبارات مواجه شویم.

 

وی افزود: مدیران جهادی در سالی که مزین به سخنان رهبری در مدیریت جهادی است باید جهادی در امور وارد شوند و با برنامه‌ریزی مناسب در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند و بدانند که کار بدون کیفیت را از هیچ کس قابل قبول نیست.

 

نماینده عالی دولت در نکا با بیان اینکه دولت گذشته نیز همچون همه دولت‌ها در شهرستان هزینه کرده است گفت: بهره‌مندی خوبی به دلیل عدم برنامه مناسب در این راستا نداشته‌ایم و شاید با اشتباه یا بدون اشتباه سهم‌بری مناسبی در نکا صورت نگرفته است.

 

وی گفت: برای انجام کارها باید با برنامه وارد شویم و اینکه برای عدم انجام کاری بخواهیم صورت مسئله را پاک کنیم قابل قبول نیست و این مسئله را نمی‌پذیریم.

 

این مسئول ادامه داد: شهرستان نکا از جمله شهرهای صنعتی و کشاورزی مازندران است که علی‌غم تلاش‌های همه‌جانبه در این دو مقوله مهم و اشتغال‌زا، در برخی از موارد از توسعه بازمانده است و باید با همه توان در دولت جدید برای توسعه وارد شویم.

 

وی مطرح کرد: ایجاد کارخانه در شهرستان تنها بخشی از اشتغال است و نمی‌توان با ایجاد یک کارخانه همه نیروهای بیکار را دارای شغل کرد و لذا باید با استفاده از برنامه مناسب و توجه به اشتغال خرد و خانگی در جهت ایجاد اشتغال و رهایی از بیکاری تلاش شود.

 

فرماندار نکا گفت: دولت تمام توان خود را برای توسعه همه‌جانبه گذاشته است و لذا مسئولان شهرستانی نیز باید با وحدت و همدلی، همراه و همگام با ما درجهت رشد و شکوفایی همه‌جانبه تلاش کنند.

 

قاسمی طوسی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع خاطر نشان کرد: مردم ولی نعمتان ما هستند و لذا باید در تکریم آنان دقت کافی اعمال شود.

 

وی تذکراتی را نیز در اولین جلسه شورای اداری به مدیران داد و گفت: در کار خود سخت‌گیر نیستم اما جدیت دارم و معتقدم به‌عنوان نماینده دولت باید خدمتگزار باشیم و مسئولان نیز در حل مشکلات مردم تلاش کنند و از بروز مشکلات جلوگیری کنند.

 

فرماندار نکا ادامه داد: حضور به موقع در جلسات فرمانداری، رعایت نظم اداری، توجه به فرمانداری به عنوان حاکمیت شهرستان، پاسخگویی مناسب و فوری به نامه‌های اداری، برخورد صحیح با همکاران، شرکت در نماز جمعه، تعامل با ادارات و… از جمله مواردی است که باید مورد توجه مدیران باشد.

 

قاسمی طوسی گفت: مصاحبه با رسانه‌ها نیز با هماهنگی فرمانداری انجام شود و در غیر این‌صورت هر نوع مغایرت آمار و اطلاعات و ایجاد تنش در جامعه بر عهده خود مدیر خواهد بود.

 

به گزارش فارس، در این جلسه میرزا اسدی شهردار سابق نکا به‌عنوان مشاور فرماندار در امور شهری انتخاب و معرفی شد.