از صبح امروز خبری در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر قتل شاه مازندران در زندان منتشر شده است که لحظاتی قبل دادستان بابل این خبر را تکذیب کرد.

آیا " شاه مازندران" در زندان به قتل رسید؟

 

در پی انتشار خبری مبنی بر قتل محمود طالبی ملقب به شاه مازندران در زندان، دادستان بابل این خبر را تکذیب کرد.
 
به گزارش میزان اوایل بهمن ماه سال گذشته در پی انتشار فیلمی ویدیوئی از یکی از اراذل و اوباش شهرستان بابل به نام «محمود طالبی» که در آن، وی ضمن ربودن یکی از اوباش منطقه «گتاب» به ایجاد رعب و وحشت اقدام می‌کند، دادستان بابل این فرد را به اتهام محاربه و افساد فی الارض تحت تعقیب قضایی قرار داد. 
 
این فرد که خود را به سبب مرتکب شدن جرائم مختلف و آزار و اذیت مردم خود را شاه منطقه معرفی می‌کرد، پس از انتشار این کلیپ متواری شد و بر همین اساس دادستان از مردم خواست که درصورت شناسایی متهم به نیروی انتظامی شهرستان بابل مراجعه کنند.
 
دادستان بابل در این رابطه به میزان، گفت: این فرد با ربودن یکی از اوباش منطقه جویبار با زدن قمه به وی اقدام به قدرت نمایی کرده است و با انتشار فیلم آن موجبات ناامنی و ایجاد رعب و وحشت در منطقه را کرده است.
 
چند روز پس از این ماجرا دادستان بابل از دستگیری یکی از متهمان پرونده اراذل و اوباش در منطقه مازندران خبر داد و گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران نیروی انتطامی و دستگاه قضایی استان مازندران این فرد در ۱۲ بهمن ماه ساعت ۳ صبح در یکی از روستاهای بابل در مخفیگاهش دستگیر شد و روانه زندان شد و حالا روند قضایی پرونده در جریان است.
 
از صبح امروز خبری در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر قتل شاه مازندران در زندان منتشر شده است که لحظاتی قبل دادستان بابل در گفت‌وگو با میزان این خبر را تکذیب کرد.