ابوعزائیل گفت : پس از زمین‌گیر کردن ارهابی ها در عراق و سوریه، به یمن می‌آییم و به کمک برادران «انصار الله» خود، طومار حکومت سعودی را درهم‌ می پیچیم.

 

 

 

شرق پرس: ابوعزرائیل فرمانده نیروهای بسیج مردمی عراق گفت: به آل‌سعود توصیه می‌کنم که با تمام توان از داعش و تروریست‌های تکفیری حمایت کنند چون پس از زمین‌گیر کردن آن‌ها، به یمن می‌آییم و طومار حکومت سعودی را درهم‌ می‌پیچیم.
 
 
 
ایوب فالح الربیعی که بانام جهادی «ابوعزرائیل» مشهور بوده و از فرماندهان نیروهای بسیج مردمی عراق ـ”حَشدُ الشَّعبی”ـ است، در گفتگو با صبح توس، ضمن ابراز خشنودی از سفر به ایران، ایرانیان را «خونگرم»، «دوست‌داشتنی» و «عزیز» توصیف کرده و اظهار داشت: واقعیت این است که وقتی عراقی‌ها از مرز مشترک دو کشور عبور کرده و وارد جمهوری اسلامی ایران می‌شوند، به‌هیچ‌وجه تغییری در حالت برخوردها و رفتارهای اجتماعی احساس نمی‌کنند. ملت بزرگ و عزیز ایران آن‌قدر خونگرم و مهمان‌نواز است که اجازه نمی‌دهد میهمانان خارجی، احساس غربت کنند و این افتخار بزرگی است که ملت عراق در کنار چنین ملت ‌دوست‌داشتنی و عزتمندی زندگی می‌کنند.
 
 

ابوعزرائیل آل سعود را تهدید کرد

 

 
 
وی افزود: استعمار انگلیس قرن‌هاست که میان ملت‌های ایران و عراق تفرقه و نزاع را حاکم کرده و دشمنان ما یقین داشتند که با برپایی جنگ هشت‌ساله میان دو کشور، توانسته‌اند برای همیشه آتش غضب و کینه عراقی‌ها را در دل ایرانی‌ها شعله‌ور کنند و بذر نفرت از ایرانیان را در جان ملت عراق بکارند اما هوشیاری ذاتی ملت ایران تمام نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرد و اکنون ایرانیان در جبهه‌های مبارزه با تروریسم منطقه‌ای دوشادوش عراقی‌ها می‌جنگند و ملت عراق هم هرسال در مراسم اربعین امام حسین (ع)، میهمانان ایرانی خود را در آغوش می‌کشند. دشمن میلیاردها میلیارد خرج کرد تا این دو کشور را به جان هم بیندازد اما همه‌چیز نتیجه عکس داد، اسلام برادری‌های فراموش‌شده را زنده کرد و به‌واقع چه کسی امروز می‌تواند ایرانی‌ها و عراقی‌ها را نسبت به هم بدبین کند؟ 
 
 
 
خداوندا، مارا از فاطمیون حفظ بفرما!
 
 
 
ابوعزرائیل ضمن اشاره به گوشه‌هایی از صلابت نام سپاه قدس در عراق خاطرنشان کرد: شب عملیات آزادسازی محور شرقی الرمادی در حال شنود مخابرات تروریست‌ها بودیم. شاید برای ایرانی‌ها جالب باشد که بدانند تکفیری‌ها شب عملیات، در قنوت نماز از خداوند می‌خواستند که لشکر فاطمیون به محل درگیری فردایشان نرسد! آن‌ها صراحتاً به زبان می‌آوردند که “خداوندا، مارا از فاطمیون ـ به قول آن‌ها روافض فاطمی ـ حفظ بفرما” و به نظر من، این وحشت قلبی آن‌ها از سپاه قدس، به خاطر دلاوری‌های سرور و عزیز ملت عراق، ژنرال سلیمانی و هم‌چنین برادران ایرانی و افغانی لشکر فاطمیون است. 
 
 
 
افتخار می‌کنم که در کنار لشکر بزرگ فاطمیون می‌جنگم
 
 
 
وی عظمت و اقتدار لشکر فاطمیون را مرهون خون شهدای مظلوم فاطمی دانست و اظهار داشت: تا همین چند سال قبل، زمانی که یکی از رزمندگان به شهادت می‌رسید و جیب‌های پیکر مطهرش را جستجو می‌کردیم، تازه متوجه می‌شدیم که شهید، ملیتی غیر عراقی دارد و ایرانی یا افغانی است و نه‌فقط فرماندهان محورها، بلکه خود رزمندگان هم به دیگران نمی‌گفتند از کشور دیگری به خطوط مقدم جهاد علیه داعش در عراق آمده‌اند. مظلومیت این شهدا ـ که تعدادشان کم هم نبود ـ قلب‌های ما را می‌آزرد و غربت آن‌ها بغضی فروخورده در گلوی ما بود. گاهی اوقات که به ایران می‌آمدم، به زیارت مزار این برادران شهیدم می‌رفتم و از مخفی ماندن رشادت‌ها و داستان قهرمانانه شهادت آن‌ها بسیار اشک می‌ریختم ولی اکنون‌که رازها آشکارشده و عزت و جلال شهدای مدافع حرم برای همگان واضح و مبرهن است، افتخار می‌کنم که در کنار لشکر بزرگ فاطمیون و سپاه باصلابت قدس در حال مبارزه با تکفیری‌ها و حامیان این حرامیان هستم. 
 
 
 
پس از داعش، سراغ آل سعود می‌رویم
 
 
 
ابوعزرائیل در پاسخ به سؤال خبرنگار ما مبنی بر اینکه “چه موضعی در قبال آل سعود دارید؟”، تصریح کرد: به آل سعود توصیه می‌کنم که با تمام توان از داعش و تروریست‌های تکفیری حمایت کنند! چون پس از زمین‌گیر کردن ارهابی ها در عراق و سوریه، به یمن می‌آییم و به کمک برادران «انصار الله» خود، طومار حکومت سعودی را درهم‌پیچیده و حرمین شریفین را همچون حرم خواهر مکرّم حضرت سیدالشهدا (ع) آزاد می‌کنیم. پس به سود آن‌هاست که همه پول‌های کثیف خود را به کار بگیرند، چون پس از سقوط داعش، دیگر هیچ حائلی میان ما و آن‌ها قرار نخواهد داشت و هیچ‌چیز مانع ما نخواهد شد. 
 
 
 
آرزو دارم پشت سر «سید قائد» نماز بخوانم
 
 
 
این رزمنده مدافع حرم در انتهای سخنان خود در اظهارنظری جالب‌توجه گفت: خدا را شکر می‌کنم که ظاهرم برای دشمنان خدا و اهل‌بیت (ع) هراس آفرین است و سعی می‌کنم تا هرچه بیشتر در برابر دوستان اهل‌بیت، هم‌وطنانم و برادران و خواهران ایرانی و افغانی خود تواضع و فروتنی داشته باشم. آرزو می‌کنم که خداوند متعال مرا در این راه ثابت‌قدم قرار دهد و هم‌چنین رؤیای دیرینه‌ام یعنی اقامه نماز پشت سر «سیدقائد» را برآورده سازد تا پیش از شهادت ـ ان شاء الله ـ، به‌افتخار اقتدا به رهبر مسلمانان جهان نائل آیم.