مقصودی سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت : اگر فانی استیضاح می شد، با آرایی بالاتر از 200 رای استیضاح او رای می آورد و برکنار می شد

 

سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه فانی اشتباهات زیادی در بحث صندوق ذخیره انجام داد گفت: اسنادی در دست دارم که در صورت کلید خوردن استیضاح فانی، همه آنها را اعلام می‌کردم و این مسائل برای دولت، آقای فانی و حتی خانواده های آنها اصلا خوب نبود.

 

حسین مقصودی گفت: با توجه به افزایش ایرادات نسبت به عملکرد فانی در وزارت آموزش و پرورش، فراکسیون امید در نهایت با انتشار نامه ای اعلام کرد که به نفع فانی است که استعفا بدهد. اگر فانی استیضاح می شد، با آرایی بالاتر از ۲۰۰ رای استیضاح او رای می آورد و برکنار می شد و فراکسیون امید با آگاهی از این مسئله این نامه را نوشت.

 

وی افزود در ابتدا بارها اعلام کردیم که موضوع صندوق ذخیره باید شفاف سازی شود اما آقایان در وزارت خانه منکر تخلفات صندوق ذخیره شدند که در نهایت در مجلس تصویب شد.

 

این نماینده مجلس گفت: وزارت آموزش و پرورش تا کنون بزرگترین ضربه هایی که خورده از سیاسی بازی و باندبازی بوده و تاکنون متاسفانه مدارس و مدیران ابزاری برای رسیدن افراد به قدرت بوده است و خواهشی که از روحانی دارم این است که آموزش و پرورش را محلی برای تعلیم و تربیت قرار دهد./راه دانا