به گفته بایدن رئیس جمهوری آمریکا نمی تواند فردی باشد که در ساعت 3:30 صبح از خواب بلند شده و در شبکه های اجتماعی به دیگران ناسزا بگوید.

 

 

شرق پرس: بایدن روز سه شنبه در مصاحبه ای با شبکه خبری سی ان ان گفت که نماینده جمهوری خواهان در این انتخابات ریاست جمهوری فاقد هرگونه احساسی نسبت به مردم آمریکا می باشد.

 

 
وی افزود: «دونالد ترامپ» انسان بدی نیست، اما بسیار نادان است.
 
به گفته بایدن رئیس جمهوری آمریکا نمی تواند فردی باشد که در ساعت ۳:۳۰ صبح از خواب بلند شده و در شبکه های اجتماعی به دیگران ناسزا بگوید.
 

 
در ادامه معاون رئیس جمهوری آمریکا ضمن اشاره به مشکلات مالیاتی ترامپ و حمایتش از پوتین گفت که او از هیلاری کلینتون حمایت می کند و در تلاش است تا او را در کرسی ریاست جمهوری ببیند.
 

 
او همچنین با اشاره به دونالد ترامپ گفت «چگونه ممکن است فردی که در طبقه مرفه جامعه زندگی می کند، از پرداخت مالیات برای کمک به ارتش، آموزش و سیاست های خارجی کشورش سر باز بزند؟!»
 

 
بایدن در ادامه گفت که طرح مالیاتی ترامپ برای اداره کشور دوباره این امکان را به او خواهد داد که از پرداخت آنها خودداری کند.
 

 
وی که پس از مرگ پسرش از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خودداری کرد، گفت که کلینتون از بهترین روسای جمهوری خواهد بود./ایرنا