عباسعلی نوبخت که در زمان ریاست جمهوری محموداحمدی نژاد، مدیر کل منابع طبیعی استان مازندران بود و با شروع دولت یازدهم برکنار شد؛ مجددا به عنوان سرپرست معاونت امور جنگل سازمان جنگلها و مراتع کشور انتخاب شده است

 

دولت روحانی در کمتر از یکسالی که به انتخابات ریاست جمهوری مانده به عزل و نصب های عجیبی روی آورده است؛ به طوری که در ماه‌های اخیر شاهد بازگشت نیروهایی به حوزه‌های حساس وزارتخانه‌ها هستیم که در سه سال گذشته در تقابل با دولت بودند یا کمترین پشتیبانی را از دولت داشته‌اند.

وزارت جهاد کشاورزی در صدر این وزراتخانه‌ها قرار دارد. در این بین عباسعلی نوبخت که در زمان ریاست جمهوری محموداحمدی نژاد، مدیر کل منابع طبیعی استان مازندران بود و با شروع دولت یازدهم برکنار شد؛ مجددا به عنوان سرپرست معاونت امور جنگل سازمان جنگلها و مراتع کشور انتخاب شده است.

همچنین در این بین افراد دیگری نیز هستند که با این منطق که فعالیت آنان برای بخش کشاورزی در مجلس نهم کافی نبوده، خواهان ادامه فعالیت در بدنه دولتی هستند و این وزارت جهاد کشاورزی است که با آغوش باز جایی برای آنان در این وزارتخانه بازکرده است. از عباس رجایی-نماینده اراک در مجلس نهم- که با سمت جدید مشاور وزیر جهاد کشاورزی به عرصه بازگشته است تا غلامرضا نوری قزلجه-نماینده سابق بستان آباد- که او نیز به سمت مشاور وزیر جهاد کشاورزی منصوب شده است.

همچنین هدایت الله میرمرادزهی نیز که نماینده سراوان، سیب سوران و مهرستان را در مجلس نهم در کارنامه خود دارد نیز به عنوان مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان به یکی از ارکان وزارت جهاد کشاورزی ورود پیدا کرده است. /ایلنا