دانشجویان و نمازگزاران تهرانی در این تجمع اعتراضی با درست داشتن دست‌نوشته‌هایی همچون «شب‌ها آسوده بخوابید، ناوهای آمریکایی به استخرهایتان را کاری ندارند، با این زندگی اشرافی چگونه رویتان می‌شود از مردم سخن بگوئید؟، شما این پولها را چگونه خرج می‌کنید؟ و مولایمان ویلا نداشت» اعتراض خود را به پرداخت حقو‌ق‌های نجومی به برخی از مدیران و نحوه زندگی اشرافی آنها نشان دادند.

 

 

شرق پرس: جمعی از دانشجویان و نمازگزاران تهرانی امروز در اعتراض به ویژه‌خواری و زندگی اشرافی عرفی شده در میان برخی از مدیران و مسئولان کشور بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه تجمع کردند.

 

 به همت جنبش عدالتخواه دانشجویی جمعی از دانشجویان و نمازگزاران تهرانی امروز در اعتراض به ویژه‌خواری و زندگی اشرافی عرفی شده در میان برخی از مدیران و مسئولان کشور بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه تجمع کردند.

 

 

تجمع اعتراضی به نجومی مدیران+عکس

 

 

بنابراین گزارش دانشجویان و نمازگزاران تهرانی در این تجمع اعتراضی با درست داشتن دست‌نوشته‌هایی همچون «شب‌ها آسوده بخوابید، ناوهای آمریکایی به استخرهایتان را کاری ندارند، با این زندگی اشرافی چگونه رویتان می‌شود از مردم سخن بگوئید؟، شما این پولها را چگونه خرج می‌کنید؟ و مولایمان ویلا نداشت» اعتراض خود را به پرداخت حقو‌ق‌های نجومی به برخی از مدیران و نحوه زندگی اشرافی آنها نشان دادند.

 

گفتنی است در این تجمع پلاکاردهایی در دست معترضان بود که روی آن فیش حقوقی چند ده میلیونی برخی مدیران در معرض دید عموم قرار گرفته بود./فارس