ترامپ گفت :پیام من به دموکرات‌هایی که متوجه شده اند با حمایت از او (هیلاری) اشتباه کرده اند این است که می توانند با رأی دادن به دونالد ترامپ، آمریکا را بار دیگر به کشوری با عظمت تبدیل کنند

 

 

شرق پرس: نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آمریکا ضمن متقلب خواندن نامزد دموکرات‌ها، نظام انتخاباتی این کشور را فاسد دانست.

 نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، هیلاری کلینتون را به تخلف و تقلب انتخاباتی و دروغگویی متهم کرد که بدترین رسوایی سیاسی آمریکا را از نیم قرن پیش تا کنون رقم زده است.

وی در تجمع انتخاباتی‌اش در ایالت ویسکانسین گفت: «تغییرات واقعی در کشور به معنای آن است که صداقت را بار دیگر به دولتمان بازگردانیم. همانطور که می دانید اف بی آی بار دیگر تحقیقاتش را درباره هیلاری کلینتون شروع کرده است. این ماجرا، بزرگترین رسوایی از زمان ماجرای واترگیت (در دوران نیکسون) است.

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آمریکا افزود: گفته می شود اف بی آی سرگرم انجام تحقیقاتی درباره همه ارتباطات هیلاری کلینتون است. او (هیلاری) می خواهد همه را برای مشکلات قانونی فزاینده اش مقصر جلوه بدهد. اما واقعیت این است که او نباید تقصیرها را به گردن فرد دیگری به غیر از خود بیندازد. خود هیلاری بود که یک سرور غیر قانونی برای پیامهای الکترونیک‌اش ایجاد کرد تا پوششی برای اقدامات مجرمانه اش به وجود بیاورد.

هیلاری همان فردی است که با ارسال اطلاعات محرمانه از طریق یک سرور اینترنتی فاقد ملاحظات امنیتی، امنیت ملی کشور را به خطر انداخت. هیلاری همان فردی است که به دفعات به کنگره و اف بی آی دروغ گفته است. او همان فردی است که اذعان کرده است که قبل از مناظره های انتخاباتی با برنی سندرز (رقیب دموکراتش) ، پرسشهای مناظره به او داده شده بود تا اینگونه بتواند برنی سندرز را شکست بدهد.»

ترامپ در ادامه افزود:«هیلاری به صورت مرتب از دونا بریزیل (Donna Brazile) سخن می گوید. دونا بریزیل تقلب کرد (او پرسشهای مناظره سی ان ان را به هیلاری داده بود). او باید از کمیته ملی دموکراتها استعفا کند. او (دونا) از شبکه (سی ان ان) اخراج شده است و باید از کمیته ملی حزب دموکرات نیز کنار گذاشته شود. اگر مشاوران من پرسشهای مناظره را دریافت می کردند و به من می دادند، می دانید چه وضعی پیش می آمد؟ این مسئله به مهمترین عنوان روزنامه ها برای چاپ در صفحه اول تبدیل می شد و در روزنامه های واشینگتن تایمز و واشینگتن پست چاپ می شد. این کار او (ستاد کلینتون) غیر قانونی بوده است. او (هیلاری) سؤالات را قبل از مناظره داشت اما هیچ کس در این خصوص حرف نمی زند. از دونا بریزیل صحبت می شود، اما درباره هیلاری (کلینتون) صحبت نمی شود. هیلاری در مناظره با برنی سندرز، از قبل از مناظره، سؤالات را دریافت کرده بود اما این مسئله را اعلام نکرده بود. این اقدام او، تقلب واقعی است. در مقابل این کارها چه کار باید بکنیم؟ باید هشتم نوامبر پای صندوقهای رای حاضر شویم و رای بدهیم.»

وی در ادامه اظهاراتش، نظام انتخاباتی این کشور را فاسد و متقلب توصیف کرد.

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آمریکا در تجمع انتخاباتی‌اش در ایالت ویسکانسین گفت: «هیلاری (کلینتون) قربانی نظام انتخاباتی آمریکا نیست؛ بلکه مردم امریکا از همه جهات، قربانی این نظام همراه با تقلب و فاسد هستند. شما این فرصت را دارید که این وضع را تغییر بدهید. شما شانس دیگری برای این منظور نخواهید داشت. تا چهار سال دیگر این فرصت را نخواهید داشت.

ترامپ افزود: اگر او (هیلاری) انتخاب شود، او بحران بی سابقه ای از منظر قانون اساسی به وجود خواهد آورد و وضع دولت آمریکا فوق العاده بد خواهد شد. احتمالا سالها او درگیر تحقیقات (دستگاههای امنیتی) خواهد بود و احتمالا در پایان کار اعلام خواهد شد که او اقدامات مجرمانه بسیار زیادی صورت داده است.

وی در ادامه اضافه کرد:«پیام من به دموکرات‌هایی که متوجه شده اند با حمایت از او (هیلاری) اشتباه کرده اند این است که می توانند با رأی دادن به دونالد ترامپ، آمریکا را بار دیگر به کشوری با عظمت تبدیل کنند و تغییر را سبب شوند. او (هیلاری) سبب نخواهد شد آمریکا بار دیگر، کشوری با عظمت شود. او هرگز آمریکا را باعظمت نخواهد کرد. عصر کلینتونها دیگر سپری شده است.

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آمریکا گفت: «من می خواهم کل تشکیلات فاسد در واشنگتن به سخنان مردم آمریکا گوش کند و توجه کند مبنی بر اینکه  وقتی ما در هشتم نوامبر پیروز شویم، به واشینگتن دی سی خواهیم رفت و آشغالها را به فاضلاب خواهیم فرستاد.»

وقتی ترامپ این سخن را گفت حاضران در جلسه یکصدا شعار دادند: اشغالها را به فاضلاب بفرستیم.

وی در ادامه افزود: «من بارها و بارها این جمله را گفته ام و از آن بسیار خوشم می آید. این جمله کاملا درستی است. وضع واقعا همینطور است. یکی از اصول اصلی میثاقم با مردم این است که فرصتهای شغلی را به کشور بازگردانم.»/باشگاه خبرنگاران