تازه‌ترين برگ از دفتر بي‌اخلاقي در ورزش، شايعه رابطه فوتبالیست سرشناس جنجالي با پسر دخترنما است

جنجال اخلاقی برای فوتبالیست سرشناس!

 

 

شرق پرس: تنها یک روز پس از آنکه مهدی هاشمی‌نسب در گفت‌وگو با خبرورزشی مدعی شد عده‌ای بدتر از مشروبات الکلی در فوتبال مصرف می‌کنند و اتفاقاتی در فوتبال ایران می‌افتد که مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی پیش آن هیچ است، خبر تکان‌دهنده‌ای به دست‌مان رسید از ارتباط یک ستاره جنجالی فوتبال ایران با پسر دخترنما!

 

سایت خبرورزشی نوشت: باورش سخت است اما منابع موثق می‌گویند یکی از فوتبالیست‌های سرشناس که پیش از این هم تا لبه تیغ منشوری شدن پیش رفته بود و پرونده اخلاقی داشت با یک «دوجنسه» ارتباط داشته است.

 

اگر چه نزدیکان این بازیکن می‌گویند او در دام این پسر دخترنما افتاده بود و پس از اینکه فهمید شخصی که در فضای مجازی با او آشنا شده و طرح رفاقت ریخته، پسر است، رابطه‌اش را با او قطع کرده اما برخی شهروندان مدعی هستند این بازیکن را حتی در خانه این شخص دیده‌اند!

 

تازه‌ترین برگ از دفتر بی‌اخلاقی در ورزش، همین شایعه رابطه بازیکن جنجالی با پسر دخترنما است؛ هر چند می‌گویند این بازیکن از همه چیز بی‌خبر بوده و در دام طرف افتاده اما به هر حال همین که ستاره‌ای در سطح اول فوتبال ما دنبال دوستی‌های اینترنتی و ارتباطگیری از طریق فضای مجازی است جای حرف دارد!

 

شاید باز هم عده‌ای بگویند وارد حریم خصوصی افراد نشوید و با مسائل فنی فوتبالیست‌ها کار داشته باشید اما باور کنید در مورد این افراد که شهرت دارند و الگوی نسل جوان هستند، تعریف حریم خصوصی فرق می‌کند.

 

شاید بهترین راه حل همان تشکیل دادسرای ویژه ورزش باشد، مرجعی که بتواند به تخلفات اینچنینی ورود کند و یا لااقل وجودش باعث شود این افراد مراقب رفتارهای اجتماعی خود باشند.