اداره امنیت دو دانشجوی دانشکده علوم دانشگاه مولای اسماعیل را به اتهام ضرب و جرح و تراشیدن موی دختر یک کارگر دستگیر کرده است

 

 

 

شرق پرس: دانشجویان یک گروه سوسیالیست تندرو در مراکش، موی سر و ابروی یک دختر کارگر را در دانشگاه مولای اسماعیل در شهر “مکناس” در مرکز این کشور تراشیدند.

 

 

بر این اساس، این اقدام که خشم گسترده مردم را در پی داشت در پی صدور حکم دادگاه به اصطلاح “عرفی” که خودشان برای محاکمه این دختر برپا کرده بودند، صورت گرفته است.   

 

دانشجویان موی سر دختر یک کارگر را در ملاء عام تراشیدن! + عکس

باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان نوشت: این حادثه که در دانشکده علوم این دانشگاه رخ داد، بار دیگر موضوع خشونت دانشگاهی را در این کشور مطرح کرد؛ اتهامی که به طور ویژه به گروهی به نام “برنامه تدریجی” وارد شده است. یکی از این اتهامات، ضرب و شتم یک دانشجو تا حد مرگ در شهر “فاس” در حدود دو سال قبل است.  

 

اداره امنیت مکناس دو دانشجوی دانشکده علوم دانشگاه مولای اسماعیل در شهر “مکناس” مراکش را به اتهام ضرب و جرح و چیدن موی یک دختر کم سن و سال دستگیر کرده است. تحقیق انجام شده حاکیست که این دو به زور دو قمه، دست و چشمان این دختر را بسته و موهایش را به زور تراشیدند.

 

شاهدان گفتند، دانشجویان گروه “برنامه تدریجی” مدعی شدند این دختر علیه آنان جاسوسی می کرده و رفتارهای خلاف عرف دانشگاه داشته که به همین دلیل موهای سر و ابرویش را تراشیده و او را کتک زدند.