محمود فکری در پیامی قبل از رفتن از باشگاه نساجی قائم شهر گفت:محمود فکری شخصیتش را از سر راه نیاورده است که که بخواهد آن را به راحتی از دست بدهد

محمود فکری از نساجی مازندران جدا شد

 

شرق پرس: پس از اعتصاب بازیکنان تیم نساجی، سرمربی این تیم نیز اگر چه تلاش هایی فراوانی برای جمع کردن تیم انجام داده بود،اما نه تنها تصمیم گرفت در تمرینات حضور پیدا نکند بلکه حتی قید ماندن در قائمشهر را هم زد و به تهران بازگشت.

 

بحران در تیم نساجی قائمشهر و اصرار مهدی پرهام مالک این باشگاه که گویا دیگر قصد تیم داری را ندارد مشکلات را بیشتر از گذشته برای این تیم قدیمی فوتبال ایران و مازندران بزرگ تر کرده است،به طوری که با گذشت ۱۱ هفته از رقابت های لیگ دسته اول، بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم نساجی هیچ مبلغی از قراردادهای خود را دریافت نکرده‌اند و باشگاه نساجی حتی در مخارج و تامین هزینه‌های روزمره‌اش نیز مانده است.

 

با گذشت ۵ روز از اعتصاب بازیکنان تیم نساجی،محمود فکری، سرمربی این تیم نیز راه سفر به تهران را به ماندن در گرداب مشکلات باشگاه نساجی ترجیح داد و راهی پایتخت شد.

 

فکری در پیامی قبل از رفتن گفت:محمود فکری شخصیتش را از سر راه نیاورده است که که بخواهد آن را به راحتی از دست بدهد و برای این اعتبار و آبرویی که دارد سال ها تلاش کرد و این آبرو نمی‌خواهد یکجا حراج کند.

 

وی افزود: در روزهایی که مالک باشگاه وضعیت مشخصی ندارد و آقای پرهام شرایطش به عنوان مالک نامعلوم است، مدیرعامل باشگاه باید پاسخگو باشد که ایشان متاسفانه در این شرایط پاسخگو نیستند و آمارهای اشتباه فنی هم می‌دهند که خیلی با واقعیت منطبق نیست.

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران