حمید عسگری خواننده موسیقی پاپ که بدلیل انتشار پستی در فضای مجازی، تحت تعقیب قضایی دادستان بهشهر قرار گرفت نسبت به صحبتهای مقام قضایی واکنش نشان داد.

لغو کنسرت حمید عسگری در بهشهر

 
 شرق پرس ( شرق مازندران) : حمید عسگری خواننده موسیقی پاپ در خصوص انتشار پیام لغو کنسرت بهشهر در صفحه شخصی خود گفت: متاسفانه در همین زمان کوتاه شایعات زیاد شده و صحبت‌ها و پیام‌ها خیلی متفاوت با اصل قضیه در حال انتشار است.
 
 
وی افزود: در حال حرکت به سمت بهشهر بودیم که به اشتباه به من گفتند کنسرت بهشهر به دستور مقام قضایی لغو شده و من هم پیرو لغو کنسرت اخیرم در فریمان مشهد از سوی مقام قضایی بدون اطلاع دقیق این خبر را در فضای مجازی پخش کردم.
 
 عسگری تصریح کرد: اما لحظاتی پیش متوجه شدم لغو این کنسرت از سمت دستگاه قضایی نبوده و گویا اصلا لغو کنسرتی صورت نگرفته و به دلیل تشییع پیکر یکی از شهیدان وزارت ارشاد تاریخ این کنسرت را به وقت دیگری موکول کرده‌اند.
 
عسگری عنوان کرد: من با شنیدن اصل جریان، متن دیگری را در فضای مجازی منتشر کردم و در آن از مقام قضایی شهرستان بهشهر عذرخواهی کردم اما گویا حکم تحت پیگرد قرار گرفتن من صادر شده است.
 
این هنرمند خاطر نشان کرد: البته من به دستگاه قضایی بهشهر حق می‌دهم چون خبر اشتباهی را در فضای مجازی منتشر کردم، اما به من باید حق داده شود چرا که دید مسئولان به موسیقی به قدری بد است که من هم با این پیش زمینه به اشتباه فکر کردم کنسرت از سوی مقام قضایی بهشهر لغو شده است.
 
این خواننده بیان کرد: دستگاه قضایی باید به ما حق بدهد چون ما امنیت شغلی نداریم و با سختی برنامه اجرا می‌کنیم، برای مثال مدتی پیش من در کرج کنسرت داشتم و وقتی برای اجرا به سالن کنسرت نزدیک شدم دیدم افراد زیادی نزدیک محل کنسرت تجمع کرده‌اند و قصد خراب کردن برنامه مرا داشتند اما با این وجود روی صحنه رفتم و برنامه را اجرا کردم.
عسگری اظهار داشت: این مشکل فقط برای شخص من نیست و برای خیلی از هنرمندان عرصه موسیقی این اتفاق افتاده که یا کنسرتشان لغو شده یا مورد بی مهری مسئولان قرار گرفته‌اند. این اتفاق در دولت جدید بیشتر در حال رخ دادن است، با وجود آن که ما قول هایی برای حمایت از هنرمندان از سمت دولت جدید شنیده بودیم.
 
وی تصریح کرد:به هر حال ما در همین کشور زندگی می‌کنیم و به قانون اساسی پایبند هستیم، از مسئولان هم توقع داریم که دید پدرانه‌تری نسبت به این مسائل داشته باشند. امیدوارم که مشکل حل شده باشد و اتفاق بدی رخ ندهد.
 
گفتنی است؛ حمید عسکری خواننده موسیقی پاپ که کنسرت اخیرش در بهشهر به دلیل همزمانی با تشییع پیکر یک شهید لغو شد در ادعایی در صفحه اجتماعی خود از لغو کنسرت به دستور مقامات قضایی خبر داد!
 
این ادعا خیلی زود با واکنش علی صداقت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهشهر مواجه شد که از تعقیب قضایی خواننده نامبرده به دلیل نشر اکاذیب خبر داد و علی صداقت در واکنش به ادعای حمید عسکری گفت: هیچ دستور قضایی مبنی بر لغو این کنسرت صادر نشده است.
 
 
 
 
 
 
 
باشگاه خبرنگاران