علی پروین در واکنش به درگیری های اخیر کی روش و برانکو گفت: البته به نوعی باید به باشگاه پرسپولیس و برانکو حق داد چون آنها باید بازیکنان شان را در اختیار داشته باشند تا برای لیگ آماده شوند.

واکنش علی پروین به درگیری برانکو و کی روش

 

شرق پرس: علی پروین در واکنش به درگیری لفظی برانکو سرمربی پرسپولیس و کی روش سرمربی تیم ملی گفت: برانکو راست می گوید باشگاه ۲۰ تا ۳۰ میلیارد هزینه بازیکنان کرده و باید آنها را در اختیار داشته باشد نه اینکه آنها را وقت و بی وقت در اختیار تیم ملی قرار دهد.

 

وی افزود؛ درگیری برانکو و کی روش به صلاح فوتبال نیست. یک نفر باید این وسط پادرمیانی کند تا این موضوع خیلی زود حل و فصل شود.

 

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان افزود؛ البته به نوعی باید به باشگاه پرسپولیس و برانکو حق داد چون آنها باید بازیکنان شان را در اختیار داشته باشند تا برای لیگ آماده شوند.

 

پروین تاکید کرد؛ اینکه فقط یک هفته بازیکنان در اختیار پرسپولیس باشند و بعد از آن در لیگ به میدان بروند اصلا حرفه ای نیست.

 

پیشکسوت پرسپولیس یادآور شد؛ کی روش زمان زیادی برای انتخاب ترکیب تیمش داشته و تا حدودی بازیکنان را شناخته است. در ضمن هنوز هم تا شهریورماه وقت دارد که لیگ را رصد کند

 

وی در پایان گفت: امیدوارم که طارمی در این مقطع درپرسپولیس ماندگار شود. شاید هم وقت شد با او چند کلام حرف زدم./خبرانلاین