مردم عزیز ایران. خوشحالم حالا که دارم با شما حرف می‌زنم به صفحه پدرم هم رفته‌اید و دارید او را به راه راست هدایت می‌کنید...!

کواکبیان : وکیلی ۶۰ امضاء استیضاح را منتشر کند

 

 

شرق پرس: رضا ساکی در بخش طنز روز ایسنا نوشت:
 
 
 
بعد از یورش کاربران ایرانی به اینستاگرام دختر رئیس‌جمهور آمریکا، او خطاب به ایرانی‌ها بیانیه‌ای صادر کرد. مالیا اوباما در این بیانیه آورده است:
 
 
 
کامنت‌های شما مردم ایران که به دور از فحش و فضیحت بود چشم من را به دنیا باز کرد و من الان مالیایی هستم که تازه متولد شده است. من در این چند روز فهمیدم پدرم چقدر سفاک، دروغ‌گو و حیله‌گر است و دانستم که کشورم چقدر در حق شما ظلم کرده است. راستش را بخواهید با این که سخت بود اما متن برجام را چند بار خواندم و بعد به دفتر پدرم رفتم و با لگد در را باز کردم و گفتم باید موبه‌مو برجام را رعایت کنی. پدرم که از رفتار من سخت ناراحت شده بود من را از اتاق بیرون کرد و گفت دیگر دختر من نیستی اما به قول خانم چرخنده که در تلگرام با او آشنا شدم دیگر خودم را دختر ایران می‌دانم.
 
 
 
مردم عزیز ایران. خوشحالم حالا که دارم با شما حرف می‌زنم به صفحه پدرم هم رفته‌اید و دارید او را به راه راست هدایت می‌کنید. لطفا پدرم را دربیاورید یعنی کاری کنید که باراک بفهمد چقدر اشتباه کرده است. البته به او توضیح خواهم داد بسیاری از اکانت‌ها فیک هستند و برخی هم دنبال کار می‌گردند  و برخی هم فقط جُک کپی می‌کنند؛ اما به او خواهم گفت که در میان کامنت‌ها برخی کامنت‌ها هستند که باید با چشم دل آنها را خواند.
 
 
 
بله من کامنت‌ها را از زاویه دیگر خواندم. یک کاربر نوشته بود: ایکبیری. یکی دیگر نوشته بود: میمون. یکی دیگر نوشته بود: دایرکت لطفا و یکی دیگر نوشته بود: عروس ننه‌ام می‌شی؟ و یکی دیگر شارژ پنج تومانی می‌خواست.
 
 
 
من دریافتم که در زندگی قبلی آن طور که باید و شاید، دختر شایسته‌ای برای جامعه‌ام نبوده‌ام و حالا می‌خواهم دیگر خودم را در انظار عموم قرار ندهم و عکس‌های خودم را با شلوار جین که نماد فراماسونری و غرب‌گرایی و بی‌هویتی است منتشر نکنم.
 
 
 
از همه شما مردم خوب ایران ممنونم. برای پدرم دعا کنید. خیلی سفاک است متاسفانه.
 
باقی بقای‌تان