کوثری گفت: پیش از این سال‌ها اجرای برنامه «ورزش از نگاه دو» را بر عهده داشت، در مورد غیبت خودش در تلویزیون تصریح کرد: من سال‌ها در تلویزیون فعالیت کردم و مجری برنامه «ورزش از نگاه دو» بودم، در سال 90 از تلویزیون بیرون آمدم اما واقعیت این است که مرا از تلویزیون اخراج کردند. همان‌طور که باران و خانم بنی‌اعتماد را هم ممنوع‌التصویر کرده‌اند

 

 

جهانگیر کوثری گفت: به دلایل ناگفته‌ای مرا از تلویزیون اخراج کردند؛ اما خیلی دوست دارم شرایطی فراهم شود تا بتوانم در تلویزیون فعالیت کنم.

جهانگیر کوثری – تهیه‌کننده سینما و مجری و گزارشگر ورزشی در تلویزیون که پدر باران کوثری نیز هست – در گفت‌وگو با «آنا» در مورد حضور و فعالیت هنرمندان مطرح، سرشناس و تأثیرگذار در تلویزیون گفت: «تلویزیون یک نهاد دولتی است و چارچوب‌ها، قوانین و ضوابط خاص خودش را دارد و از همین چارچوب‌ها و ضوابط نیز پیروی می‌کند. ما نمی‌توانیم انگاره‌هایمان را در تلویزیون مطرح و اجرا کنیم. بنابراین تمرکز و توجه‌مان به سینما است و در سینما می‌توانیم مسائل جامعه را تا جایی که توان داریم پیگیری کنیم.»

 

کوثری : همسرم, دخترم و خودم ممنوع التصویر شدیم

وی که پیش از این سال‌ها اجرای برنامه «ورزش از نگاه دو» را بر عهده داشت، در مورد غیبت خودش در تلویزیون تصریح کرد: «من سال‌ها در تلویزیون فعالیت کردم و مجری برنامه «ورزش از نگاه دو» بودم، در سال ۹۰ از تلویزیون بیرون آمدم اما واقعیت این است که مرا از تلویزیون اخراج کردند. همان‌طور که باران و خانم بنی‌اعتماد را هم ممنوع‌التصویر کرده‌اند.»

کوثری در مورد دلیل این مسأله اظهار کرد: «هیچ دلیل و توضیحی به من داده نشده؛ به همان علتی که باران و خانم بنی‌اعتماد را در تلویزیون نشان نمی‌دهند و تیزرهای فیلم‌هایشان را پخش نمی‌کنند، من هم از سال ۸۸ دچار مشکل و در نهایت اخراج شدم و الان هم مرا به تلویزیون راه نمی‌دهند.»

این تهیه‌کننده سینما ضمن تأکید بر اینکه مشکل تلویزیون با من حل نمی‌شود، در مورد علاقه‌اش به تلویزیون گفت: «این تنها تلویزیون دولتی کشورمان است و مخاطبان زیادی دارد؛ من هم با مردم ارتباط دارم. تلویزیون تریبون خیلی خوبی است و می‌توان از طریق این رسانه با مردم ارتباط خوب و مؤثری برقرار کرد، می‌توان سطح فرهنگی مردم را در همه زمینه‌ها بالا برد.»

وی افزود: «من خیلی خوشحال می‌شوم اگر دعوت به همکاری با تلویزیون شوم اما فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی بیفتد.»/ایسنا