این زن در جریان بازجویی‌های مقدماتی اتهام قتل شوهرش را کتمان می‌کرد اما یک روز بعد اعتراف کرد که وقتی شوهرش در خواب بوده با شلیک گلوله به سرش او را به قتل رسانده است.

شرق پرس: چندی قبل به مأموران کلانتری ۱۷بندرعباس خبر رسید که مردی در حوالی میدان صادقیه از ارتفاع سقوط کرده و به‌ شدت مجروح شده است. زمانی که مأموران به محل حادثه  رسیدند مرد مصدوم به بیمارستان منتقل شده بود اما ساعتی طول نکشید که معلوم شد وی جانش را از دست داده است.

همسر متوفی در جریان تحقیقات به مأموران گفت: شوهرم ساعت  ۱:۳۰ بامداد برای باز کردن در ورودی ساختمان از خانه خارج شد و دیگر برنگشت تا اینکه حدود ساعت ۶صبح یکی از همسایه‌ها سراسیمه سراغم آمد و گفت که پیکر خون آلود شوهرم در راهروی ساختمان افتاده است.

ارتباط زن جوان با صاحب سوپرمارکت به قتل همسرش انجامید+ عکس

در نگاه اول مرگ این مرد ۴۰ساله حادثه‌ای طبیعی به‌نظر می‌رسید اما وقتی پزشکی قانونی علت مرگ وی را اعلام کرد معلوم شد که او قربانی یک جنایت شده است. در گزارش پزشکی قانونی آمده بود که این مرد به‌دلیل اصابت گلوله به سرش جان باخته است. به همین دلیل این قتل  به محسن مینا، بازپرس جنایی بندرعباس گزارش و به دستور وی تحقیقات در این‌باره آغاز شد. وقتی مأموران تیم بررسی صحنه جرم  به محل کشف جسد رفتند در آنجا ردی از خون کشف کردند که با شن و ماسه پوشانده شده بود. این موضوع نشان می‌داد مقتول در محل زندگی‌اش به قتل رسیده است و در چنین شرایطی انگشت اتهام به سوی همسر وی نشانه گرفته شد.

اعتراف به قتل

او در جریان بازجویی‌های مقدماتی اتهام قتل شوهرش را کتمان می‌کرد اما یک روز بعد اعتراف کرد که وقتی شوهرش در خواب بوده با شلیک گلوله به سرش او را به قتل رسانده است. او گفت بعد از جنایت جسد را به راه‌پله‌های ساختمان کشانده و در ادامه آلت قتاله را به دریا انداخته است. مأموران در ادامه راهی منطقه ساحلی شدند تا شاید بتوانند سلاح را پیدا کنند اما امواج دریا آن را با خود برده بود.

هرچند متهم به قتل اعتراف کرده بود اما هنوز پشت‌پرده این جنایت برای کارآگاهان روشن نبود. مأموران در جریان تحقیقات فنی خود به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد متهم با مردی غریبه که ساکن شیراز است به‌طور مخفیانه رابطه دارد و ممکن است این مرد در جنایت دخیل باشد.

به همین دلیل وی با نیابت قضایی دستگیر شد. تحقیقات درباره مرد دستگیر شده حاکی از آن بود که وی مدتی قبل در نزدیکی محل زندگی مقتول سوپر مارکت داشته و از آن زمان با همسر مقتول آشنا شده و قصد داشته با وی ازدواج کند؛ بنابراین همان موقع کلت کمری را به زن مقتول داده بود. این مرد در بازجویی‌ها گفت: زن جوان به من گفته بود که می‌خواهد با کلت فقط یک گلوله شلیک کند و نمی‌دانسته که او قصد به قتل رساندن شوهرش را دارد.

پرونده در دادگاه

هر چه تحقیقات ادامه می‌یافت، کارآگاهان به اطلاعات تازه تری دست می‌یافتند. تا اینکه در ادامه زن جوان در حضور بازپرس پرونده صحنه قتل را بازسازی کرد و جزئیات قتل را شرح داد. او گفت که مرد جوان فقط سلاح را در اختیارش قرار داده و از نیت او برای ارتکاب جنایت بی‌خبر بوده است.

در این شرایط بازپرس جنایی، پرونده را با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان هرمزگان فرستاد. در قرار صادر شده از سوی وی اتهام زن جوان قتل عمدی شوهرش و حمل و نگهداری سلاح گرم خودکار و اتهام مرد جوان معاونت در قتل عمدی اعلام شده است. در این قرار همچنین رسیدگی به اتهام رابطه نامشروع ۲متهم نیز به قضات دادگاه سپرده شده است.براساس این گزارش هم‌اکنون ۲متهم در بازداشت به‌سرمی‌برند و قرار است به‌زودی در دادگاه محاکمه شوند.

رکنا