مراسم قرعه کشی جام حذفی با حضور غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات، سعید فتاحی مسئول مسابقات لیگ برتر و نمایندگان باشگاه ها برگزار شد.

استقلال و پرسپولیس رقیبان خود را در جام حذفی شناختند

 

شرق پرس: دو باشگاه پرطرفدار پایتخت رقبای خود در جام حذفی را شناختند. 

 مراسم قرعه کشی مرحله یک سی و دوم جام حذفی با حضور غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات، سعید فتاحی مسئول مسابقات لیگ برتر و نمایندگان باشگاه ها برگزار شد.
 
محمود خوردبین، سرپرست پرسپولیس و خدایی از باشگاه استقلال در این نشست حضور داشتند. میرشاد ماجدی سرپرست سابق استقلال هم در این جلسه حاضر  بود.
 

غلامرضا بهروان در مورد بحث حضور تیم ها در جام حذفی گفت: دو برنامه به همه باشگاه های لیگ برتر دادیم و خوردبین سرپرست پرسپولیس و شجاعی سرپرست ذوب آهن حضور دارند. به باشگاه ها اعلام کردیم نظر کتبی خود را بگویید. از ۱۶ باشگاه ۱۴ باشگاه برنامه شماره ۲ را قبول کردند. در این برنامه تمامی مسابقات دیده شده است.  تیم های لیگ برتری در مرحله یک سی و دوم با تیم های به جز لیگ دسته اول و لیگ برتری بازی می کنند. گفتیم جام حذفی این مرحله بدون حضور ملی پوشان برگزار می شود.
بهروان افزود: اگر تیم های لیگ برتری با تیم های لیگ دسته دومی به حکم قرعه باهم روبه رو شوند در جام حذفی مسابقه دو تیم در ورزشگاه های استاندارد آن استان یا استان مجاور برگزار می شود.
سعید فتاحی مسئول لیگ برتر هم پیش از مراسم قرعه کشی گفت: تیم های لیگ برتری که بیش از ۳ بازیکن در تیم ملی داشته باشند می توانند در زمان های دیگر که ملی پوشان را در اختیار دارند در جام حذفی به میدان بروند البته فقط دیدارهایشان در لیگ برتر و فشرده می شود.

تراکتورسازی حریف فولاد یاسوج شد و پرسپولیس هم حریف قشقایی شیرازشد. استقلال تهران باید به مصاف ملوان نوین برود. برای میزبانی و میهمانی این تیم هنوز مشخص نیست و باید قرعه کشی شود.
مراسم قرعه کشی برگزار شد و تیم های لیگ برتری حریفان خود را به شرح  زیر شناختند:
 
پرسپولیس- قشقایی شیراز
استقلال- ملوان نوین
تراکتورسازی- فولاد یاسوج
صنعت نفت آبادان- شهرداری تبریز
ماشین سازی- اتحاد اردکان
سپاهان –صدرمشهد
پدیده- نوژن البرز
استقلال خوزستان- نفت  گاز گچساران
صبای قم- آبیک قزوین
سیاه جامگان- شهرداری ماهشهر
سایپای تهران- بادران تهران
ذوب آهن- شهرداری بوشهر
فولاد خوزستان- عقاب تبریز
نفت تهران- مهرگان دره شهر
گسترش فولاد- شهرداری اراک
پیکان- هف سمنان
 
 
 
 
 
تابناک