مسئول روابط‌ عمومی سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز با موج رو به افزایش تقاضا برای اعزام به سوریه و عراق مواجه هستیم، افزود؛ جوانان زیادی از سراسر جغرافیای کشور و از قومیت های مختلف داوطلب هستند.

 

 

شرق پرس: مسئول روابط‌ عمومی کل سپاه در ادامه بیان کرد: همه دسیسه هایی که برای تأسیس داعش و القاعده کرده اند برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران بوده است. این اعترافی است که اخیراً یکی از سردمداران آمریکایی‌ها در سازمان سیا اعلام کرد.

 

شریف با بیان اینکه امروز با موج فزاینده تقاضا برای اعزام به سوریه و عراق مواجه هستیم، تصریح کرد: جوانان زیادی از سراسر جغرافیای کشور و از قومیت های مختلف داوطلب هستند.

 

وی گفت: چیزی که تحیر دشمن را واداشته این است که ۳۷ سال است که بدترین سختگیری ها و هزاران توطئه را علیه ما طراحی کرده اند که یکی از آنها جنگ تحمیلی بوده، در فضای مجازی و فرهنگی چقدر برای کاهش ایمان جوانان کار کردند اما به خواسته خود نرسیده اند اخیرا می‌گویند به ‌نظر می‌رسد بخش عمده‌ای از سرمایه‌های حوزه فرهنگی برای تغییر رویکرد و سبک زندگی جوانان ایرانی کارایی لازم را نداشته است.

 

این مسئول با اشاره به اینکه مردم ما به شهدا و خانواده شهدا تا ابد افتخار می کنند، ابراز داشت: شهدا فقط برای رضای خدا و حاکمیت ارزش های الهی جان خود را در کف اخلاص نهادند و چه عاشقانه و فداکارانه رفتند و پای شهدایی مانند شهید امینی برای عبور از اروند در شب عملیات والفجر ۸ هرگز نلرزید.

 

وی خاطرنشان کرد: ما هرگز راهی که شهدا رفتند را بدون رهرو رها نمی کنیم. هر که مسئولیتش بیشتر است مطالبه شهدا از او بیشتر است.

 

شریف تأکید کرد: نگاه شهدا به صحنه اداره کشور ایثارگرانه و حداکثر خدمت به خلق بود نه بهره‌برداری قومی و فامیلی و منافع شخصی و امروز مسؤولان باید به دنبال جلب رضایت شهدا و خانواده های شهدا و ایثارگران باشند.

 

وی ادامه داد: امنیت ایران به عنوان امن ترین کشور منطقه به واسطه خون شهداست و شهدا از ما حاکمیت ارزشهای اسلامی را می خواهند. زندگی مرفه و رفع بیکاری و گذشتن از منیت ها را برای همه مردم می خواهند.

 

مسئول روابط‌ عمومی کل سپاه پاسداران اظهار کرد: آمریکاییها دیگر قدرتی ندارند آنها در حوزه نظامی که مدعی هستند خیلی قدرتمند هستند در مقابل فرزندان ملت روی خلیج فارس در شناور زانو زدند و وزیر امور خارجه و وزیر دفاع شان را به التماس وادار کردند. امروز هنوز پس لرزه های آن در جامعه نظامی آمریکا شاهد هستید.

 

شریف تأکید کرد: در حوزه دفاعی ملت ما توسط وارثان بحق شهدا پاسداران و نیروهای مسلح به حدی از قدرت رسیده که دشمن جرأت نگاه چپ به این کشور را ندارد و این شعار نیست و یک واقعیت مسلم و انکار ناپذیر است.

 

وی بار دیگر تأکید کرد: ما به حدی از توازن قدرت با دشمن رسیده ایم که دشمن جرات مقابله با ما را ندارد. امروز اگر دشمن دست از پا خطا کند سنگین ترین ضربه متصور را خواهد خورد.

 

وی با اشاره به شکست نیروی دریایی آمریکا در خلیج فارس، یادآور شد: ۱۰ تفنگدار آنان در برابر پنج پاسدار ما دستگیر شدند و نتوانستند دست از پا خطا کنند با وجود اینکه ۲۵ ناو مجهز که در منطقه حضور داشت، می‌دانستند اگر دست از پا خطا کنند آنچنان جهنمی برایشان درست می‌شود که در تاریخ ماندگار می شود./ایسنا