میشل تامسون در پارلمان انگلیس برای جلوگیری از خشونت و تعرض به زنان در این کشور خاطره تجاوز به خود را در سالهای پیش مطرح کرد

 

 
خبرگزاری صدا و سیما نوشت: به گزارش رسانه ها در انگلیس، میشل تامسون نماینده پارلمان انگلیس با تاکید بر ضرورت مبارزه با خشونت و تعرض جنسی در این کشور از تجاوزی که سالها پیش به او شد پرده برداشت.

میشل تامسون نماینده مردم اسکاتلند در جریان مذاکرات در پارلمان انگلستان برای جلوگیری از خشونت و تعرض به زنان در این کشور خاطره تجاوز به خود را در سالهای پیش مطرح کرد که شماری از نمایندگان را متاثرکرد و برخی را نیز به گریه واداشت.

پس از آنکه اندی وود وارد، بازیکن سابق و مشهور فوتبال انگلیس در سن ۴۵ سالگی به خود جرات داد راز تجاوز مربی اش را افشا کند گویی سد مقابل قربانیان جنسی فروریخت و ابعاد گسترده فساد جنسی از باشگاههای ورزشی گرفته تا ادارات پلیس رخ نشان داد و پرونده های تجاوز جنسی در انگلیس را سنگین تر کرد.
با اینکه مدت زیادی از افشای فساد جنسی در فوتبال انگلیس نمی گذرد پلیس این کشور اعلام کرد تاکنون ۸۳ مظنون به تجاوز جنسی را شناسایی کرده و ۹۸ باشگاه ورزشی را نیز که سوء استفاده جنسی از کودکان و نوجوانان در آن انجام شده رصد کرده است.
پلیس تاکنون از تشکیل ۳۵۰ پرونده مربوط به سوء استفاده جنسی از کودکان و نوجوانان فوتبالیست در این کشور خبر داده است.
شورای روسای پلیس انگلیس با اشاره به افزایش تکان دهنده شمار قربانیان تجاوز جنسی به کودکان و نوجوانان فوتبالیست، گستردگی آن را فاجعه بار توصیف کرد.