کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کردند که این 2 زن جوان خفه و پس از آن اجسادشان به خارج از شهر منتقل شده و قاتل یا قاتلان اجساد را در اطراف شهردفن کرده اند.

قتل دو خواهر به دست 2 برادرشان !

 

شرق پرس: راز مرگ مرموز ۲ زن که اواخر سال گذشته اجسادشان در جاده صدرا پیدا شده بود، فاش شد.

 

 ۲ برادر وقتی نقشه قتل  خواهرانشان را کشیدند، تصمیم گرفتند آن ها را در بیابان های اطراف شیراز دفن کنند اما پس از گذشت چند ماه، راز این جنایت  فاش شد.
 
در آخرین روز سال ۹۴ گزارش کشف جسد ۲ زن در جاده صدرا در اختیار بازپرس ویژه قتل قرار گرفت. محل حادثه  بیابان های اطراف صدرا بود که در آنجا اجساد دو زن که دفن شده بودند، پیدا شد.
 
تحقیقات نشان می داد که هر ۲ زن با هم خواهر هستند و این جنایت در خانه ای رخ داده است. کارآگاهان که احتمال می دادند جنایت از سوی فردی آشنا و با انگیزه انتقامجویی رخ داده باشد به تحقیق از آشنایان قربانیان پرداختند، اما هیچ گونه سرنخی از این جنایت به دست نیاوردند. در حالی که تحقیقات برای کشف راز این جنایت ادامه داشت،
 
 
کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کردند که این ۲ زن جوان خفه و پس از آن اجسادشان به خارج از شهر منتقل شده و قاتل یا قاتلان اجساد را در اطراف شهردفن کرده اند.
 
تحقیقات ماموران روی این موضوع متمرکز شد تا این که پس از گذشت نزدیک به ۸ ماه از وقوع این جنایت، ماموران به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد اعضای خانواده آن ها در این جنایت نقش دارند و با جمع آوری دلایل و مدارکی مبنی بر دست داشتن ۲برادر در جنایت، رفتار آنها را زیر نظر گرفتند و با تکمیل تحقیقات هر دو را دستگیر کردند.
 
۲ مرد جوان در همان بازجویی های اولیه به قتل خواهرانشان اعتراف کردند.یکی از آن ها گفت: از مدتی قبل با ۲ خواهرم دچار اختلاف شدیم. این اختلافات آنقدر شدید شد که از هر ۲ خواهرم کینه به دل گرفتیم و نقشه انتقامجویی کشیدیم. آن ها با رفتارهایشان باعث شده بودند که آبروی ما جلوی بستگانمان برود. از نظر اخلاقی مشکلاتی داشتند. روز حادثه با همدستی برادرم هر دو را خفه و پس از آن سوار خودرو کردیم.
 

به گزارش رکنا, وی ادامه داد: زمانی که به منطقه خلوتی رسیدیم اجساد را از داخل خودرو بیرون کشیدیم و هر دو را دفن کردیم. پس از اعترافات متهمان برای آنها قرار بازداشت صادر شد . تحقیقات تکمیلی درخصوص این پرونده ادامه دارد.