سردار سلیمانی در بیانیه خود آورده است : حقیر سرباز صفر ولایت و نظام جمهوری اسلامی و ملت شجاع و عزیزتر از جانم بوده و انشاء‌الله با استعانت از خدای سبحان تا آخر عمر در همین جایگاه "سربازی" خواهم بود.

بیانیه سردار سلیمانی در واکنش به فضاسازی های اخیر

 

شرق پرس: سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد: با استعانت از خدای سبحان تا آخر عمر در همین جایگاه «سربازی» خواهم بود و مردم عزیز ایران به اظهارات تفرقه‌افکنانه دشمنان اعتنا نکنند.
 
به دنبال فضاسازی‌های رسانه ای و عملیات روانی هفته‌های اخیر رسانه‌های بیگانه و نیز برخی مقامات آمریکایی پیرامون سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده محبوب، مردمی، انقلابی و ولایتمدار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وی در بیانیه‌ای یادآور شد: با استعانت از خدای سبحان در همین جایگاه سربازی خواهم بود.
متن بیانیه سرلشکر حاج قاسم سلیمانی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
با اهدای سلام و درود خالصانه به محضر رهبر معظم و حکیم انقلاب اسلامی و ملت شریف و عزیز ایران؛ در پاسخ به اظهارات تفرقه‌افکنانه اخیر دشمن و مطالبی که حول آن بیان و القا می‌شود، عرض می‌کنم جبهه دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی سخنان خود را همواره با هدف تفرقه و ایجاد تقابل بین صفوف متحد و یکپا رچه مردم انقلابی و رشید بیان می‌کند؛ لذا هیچگاه نباید به آن توجه و اعتنایی کرد
حقیر سرباز صفر ولایت و نظام جمهوری اسلامی و ملت شجاع و عزیزتر از جانم بوده و انشاء‌الله با استعانت از خدای سبحان تا آخر عمر در همین جایگاه “سربازی” خواهم بود.
از همه برادران و خواهران عزیزم خواهشمندم با بی‌اعتنایی به اظهارات فریبکارانه و تفرقه‌افکنانه دشمنان اجازه ندهند وقت ارزشمند خدمتگزاران این ملت صرف اهداف و مقاصد شوم دشمنان گردد.
والسلام
قاسم سلیمانی
 
۲۵ شهریور ۱۳۹۵
 
 
 
 
 
 
سپاه نیوز