نماینده مردم رشت در مجلس گفت: پیش‌بینی ما این است که اگر این روند ادامه داشته باشد فراکسیون سومی متشکل از مستقلین و معتدلین یک جا جمع شده و این فراکسیون را شکل خواهند داد.

شرق پرس: نماینده مردم رشت در مجلس پیش‌بینی کرد اگر ادامه روند دو فراکسیون امید و ولایت به این شکل پیش رود قطعا فراکسیون سومی متشکل از مستقلین و معتدلین شکل خواهد گرفت.

غلامعلی جعفرزاده در گفت‌وگو باایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: در هر دو فراکسیون امید و ولایت به دلیل انتخاب عنوان آن‌ها که هر دو برای ما مقدس است، افراد افراطی در آن‌ها دیده می‌شود و مورد پسند مردم نیستند.

وی تصریح کرد: طبیعی است اگر ادامه روند به این شکل باشد و اگر خودشان را اصلاح نکنند نباید شک کرد که فراکسیون سومی شکل گیرد.

نماینده مردم رشت در مجلس اظهار کرد: پیش‌بینی ما این است که اگر این روند ادامه داشته باشد فراکسیون سومی متشکل از مستقلین و معتدلین یک جا جمع شده و این فراکسیون را شکل خواهند داد.

جعفرزاده افزود: اگر فراکسیون سوم با این نگاه شکل بگیرد که مستقلین و معتدلین در آن حضور داشته باشند بنده قطعا مشارکت خواهم داشت زیرا معتقدم به دور از افراط و تفریط و با رعایت اخلاق و تدین اسلامی باید پیش رفت.