در کشورهای غیر اسلامی نیز برخوردهای تندی با ورزشکارانی که از مرزهای حرفه ای گری و اخلاقی عبور کنند وجود دارد اما با توجه به حاشیه های اخیر برای اشکان دژاگه, مربی تیم ملی نظر دیگری دارد

 

 

شرق پرس: کارلوس کی روش مخالف تغییر کاپیتان تیم ملی است این شایعه ای است که در سایت های خبری مختلف در مورد انتخاب کاپیتان جدید تیم ملی نوشته می شود.سایت خبری  ای اسپورت نوشته که سرمربی تیم ملی با تغییر کاپیتان تیم ملی مخالفت کرده است.

 

 

 
 اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی ایران هفته گذشته به دلیل آنچه مصرف مشروبات الکلی هنگام رانندگی عنوان شده بازداشت و گواهینامه اش ضبط شد. هرچند مدیربرنامه های دژاگه بازداشت شدن اش را تکذیب کرد . اما تقریبا همه سایت های خبری ورزشی آلمانی از اتفاق رخ داده و مصرف الکل خبر داده بودند. 
 
 
 
اتفاقی غیراخلاقی و غیرعرف و غیرقانونی توسط کاپیتان تیم ملی ایران که دربرخی سایتهای عربی هم با واکنش هایی مواجه بود. با این همه حرکت خلاف دژاگه با هیچ واکنش قابل توجهی مواجه نبود.
 
 
 
هرچند کمیته انضباطی و کمیته اخلاق قول برخورد دادند اما عبور از قانون های فوتبال و کشور آلمان چیزی نیست که لزوما بشود فقط با قانون های کمیته انضباطی ایران به ان رسیدگی کرد. 
 
 
 
به گزارش عصر ایران با این همه و با توجه به رد شدن مرزهای حرفه ای گری و اخلاقی در سوارشدن اتومبیل با حالت غیرعادی به نظرمی رسد کمترین تنبیه برای دژاگه بازپس گیری کاپیتانی تیم ملی باشد اتفاقی که در موارد مشابه در فوتبال اروپا هم رخ داده است. اما آنچه در شایعات شنیده می شود با انتظاری که از کاپیتان و سرمربی تیم ملی وجود دارد متفاوت است.