امیرعلی نبویان درباره پیشنهاد زدواج به همسرش گفت:لحظه بسیار بزرگی برایم بود و وقتی پیشنهاد دادم گریه کردم! همان موقع تفالی به حافظ زدم و این مطلع آمد که "گلعذاری ز گلستان جهان ما را بس."

 

 

شرق پرس: امیرعلی نبویان مجری مازندرانی رادیو۷ که در اجرای استندآپ کمدی برنامه خندوانه به محبوبیت بیشتری دست یافت ۵ ماه قبل با مدیر شرکتی که در آن کار می کند ازدواج کرد. این مدیر ۳۵ ساله بهار نوروزپورنام دارد که یک سال و نیم از نبویان کوچکتر است.

 

عجیب اما اینکه همسر نبویان قبل از ازدواج، بیماری سرطان را پشت سر گذاشته است!

 

امیرعلی نبویان در این باره به “زندگی ایده آل” گفت:تنها چیزی که از بهار می دانستم این بود که یک دوره سخت شیمی درمانی را پشت سر گذاشته بود. این مساله شیمی درمانی را هم زمانی فهمیدم که یک روز در شرکت جلسه داشتیم. یک نفر پیشنهادی را مطرح کرد و بهار گفت مثل من که یک دوره شیمی درمانی می کردم.

 

وی ادامه داد:شرایط بیماری بهار طوری بود که خیلی امیدی وجود نداشت. بهار دارو مصرف می کرد و من هم فقط دعا می کردم و خانواده ها در جریان نبودند و تنها امیدمان عشق بود و ایمان و بالاخره موفق شدیم.

 

نبویان درباره پیشنهاد ازدواج به همسرش گفت:در لوکیشن داخلی بودیم یعنی در راهروی شرکت و البته من فکر کردم اگر پیشنهاد دهم با واکنش بدی مواجه نمی شوم…

 

نبویان افزود:لحظه بسیار بزرگی برایم بود و وقتی پیشنهاد دادم گریه کردم! همان موقع تفالی به حافظ زدم و این مطلع آمد که “گلعذاری ز گلستان جهان ما را بس.”

 

 

جزئیات ازدواج مجری مشهور و طنزپرداز تلویزیون با مدیر شرکتش ! + عکس

 

 

در شرکت اتاقی مخصوص برای رفع دلتنگی داریم!!!

این مجری طناز درباره شرایط کار با همسرش بعد از ازدواج اظهار داشت:در شرکت بهار اتاقی داریم که اوقاتی که دلمان برای هم تنگ میشود به آن اتاق می رویم و برای رفع دلتنگی به هم نگاه می کنیم!!! در محیط کار جدیت خودمان را داریم اما لحظه های خصوصی خود را هم دارین.

 

بهار نوروزپور همسر نبویان درباره آشنایی با همسرش بیان داشت:من یک شرکت تبلیغاتی دارم که یک بخش ایده پردازی دارد. در این بخش امیرعلی به عنوان کپی رایتر ما بود و به همین دلیل معاشرت بیشتر شد و تصمیم گرفتیم ازدواج کنیم.

 

وی خاطرنشان ساخت:یکی از وجوه مشترکمان این است که هیچ کدام عروسی دوست نداشتیم اما چند بار ماه عسل رفتیم. اگر برنامه هایمان جور شود زمستان به فرانسه می رویم.

 

 

 

 

 

 

رکنا