فرد قاتل در اراک یک محکوم به اعدام به جرم حمل مواد مخدر بوده است که به قصد انتقام جویی با حمله به 2 منزل افزادی که علیه او شهادت دادند را به قتل رساند...

جزئیات تیراندازی مرگبار در اراک با 5 کشته

شرق پرس( شرق مازندران) : منابع رسمی از تیراندازی مرگبار در اراکم خبر دادند که طی آن قاتل فراری صبح امروز ۵ نفر از اعضای ۲ خانواده را در این شهر به قتل رساند.

در تشریح این رویدادآمده است؛ حادثه در ۲ مرحله ساعت ۵ و ۴۵ دقیقه و ۶ و ۴۶ دقیقه در خیابان انقلاب و خیابان ۳۰ متری کوی علی ابن ابیطالب شهر اراک اتفاق افتاد.

گفته می شود؛ در تیراندازی خیابان انقلاب ۲ خانم و یک مرد و در تیراندازی ۳۰ متری نیز یک زن و یک مرد جان باختند که یکی از آنان از ماموران نیروی انتظامی استان مرکزی است.

یکی از مسئولان انتظامی استان مرکزی اظهار داشت قاتل از متهمان سابقه دار و دارای هویت مشخص و متواری است و پارسال نیز یک نفر را کشته بود.

 

این مسئول افزود؛  فرد قاتل یک محکوم به اعدام به جرم حمل مواد مخدر بوده است که صبح امروز به قصد انتقام جویی با حمله به یک منزل مسکونی دو نفر را که علیه او شهادت دادند را به ضرب گلوله می کشد.

او به سرعت به محله دیگری از شهر اراک رفته و همسر دوم و کودک خردسالش را نیز به قتل می رساند.

 

برخی منابع مدعی شدند؛ در جریان این حادثه عجیب یک مامور نیروی انتظامی به شهادت رسیده و ۴ نفر نیز زخمی می شوند که حال یکی از آنها وخیم است.